Skip to main content

Na pozytywne zakończenie dnia

Dziś dostałam Od Leny ze Zjawinkowa cudowny prezent wygrany w Candy! To była niespodzianka, ja jedynie miałam określić co mi się z wytworów Leny spodobało najbardziej. Sami sprawdźcie, bo Lena tworzy przecudne scrapowe notesy, kartki i nie tylko to!

Od dziś mogę cieszyć oczy tym oto cudeńkiem



Teraz mam swój notes na szyciowe pomysły- będę się cykać bo taki piękny że aż szkoda w nim pisać, ale na szczęście mój praktyczny zmysł nie pozwoli by notes leżał długo nieużywany :)
Lena dziękuję :*

Drugi pozytywny akcent tego dnia to mój własny kąt do szycia (dosłownie kąt bo w kącie pokoju)- ciasny ale własny... mój mąż się uparł i nareszcie będę miała gdzie szyć i nie będę musiała tachać do ławy mojego 20 kilogramowego Łucznika, którego na dzień trzeba było chować.

Tylko na dole na razie nie zamieszkają materiały bo moje maluchy by mi wszystko od razu wygrzebały i wykorzystały do radosnych zabaw ;)

Comments

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Tęczowy wiatrak - darmowy wzór PP / Rainbow windmill - free PP pattern

Jak uszyć węża - tutorial