Skip to main content

Narzuta

Obiecałam, że dziś napiszę więcej. Nareszcie mogę :)
Przez ponad trzy miesiące szyłam wieczorami narzutę na ślub mojego Brata. Ślub był w zeszłym miesiącu a prezent się jeszcze robił. Nareszcie udało mi się go ukończyć i wręczyć więc mogę się chwalić :)
I have promised to write something new on 11'th November so here it is. It took me more thant three months to finish quilt on my brother's wedding. The wedding day was in last month. I gave the present today so finally I can show it to you.


Tył/ back side


Narzuta przyniosła mi szczęście i wygraną w pierwszym wyzwaniu w Patchworkowej Gwieździe. Nagrodą są cudowne tkaniny!
This quilt is lucky form me. I won a yard of fabrics in first challenge on Patchwork Star Blog.

zdj. z bloga Patchworkowa Gwiazda

Wzór narzuty pochodzi z czasopisma Lena Patchwork. Kolorystyka oczywiście zupełnie inna niż w gazecie, ale o taki efekt mi chodziło! No i powiększyłam narzutę o rząd kwadracików.
Pikowanie takiego olbrzyma - bo wymiary to ok 220x180 cm sprawiło mi wiele problemów więc zbieram na maszynę o dłuższym ramieniu niż standardowe;)
I take the pattern from the magazin Lena Patchwork. I have used diferent colours and I have enlarged this pattern by adding a strip made from squares. Quilting was very difficult. This quilt is about 220x180 cm (2,4x 1,96 yards) and I have quilted it on my sewing machine. I'm dreaming about long arm machine!

moje gwiazdki :)

Przy narzucie nauczyłam się porządnie robić lamówkę i ten PDF z instrukcją robienia lamówki chyba mi najbardziej pomógł więc polecam i Wam. Jest po angielsku, ale obrazki wystarczą.
When I was sewing this quilt I learned how to make a good binding. This PDF about making binding was the most helpful for me. It's in English.

Na koniec narzuta na swoim miejscu / Quilt on the right place.

Kochane Kobitki dziękuję Wam za komentarze! i zachęcam Anonimowych czytelników o zostawianie śladu po sobie, choćby po to abym mogła trafić na Wasze blogi :)
Thank you for your lovely comments. If you have blog please leave a comment so I could visit your site!

Comments

  1. Piękny klasyczny patchwork! Takie lubię najbardziej. :)

    ReplyDelete
  2. O matko, w całości narzuta po prostu powala na kolana!! Wyższa szkoła jazdy, podziwiam bardzo :))

    ReplyDelete
  3. Ślicznie wyszła. W całości pięknie się prezentuje. Gratuluję!!!

    ReplyDelete
  4. Ulinko, narzuta jest P R Z E P I Ę K N A !!!!!

    ReplyDelete
  5. Dopiero zachwycałam się makatką a tu takie cuuudo uszyłaś. Jest PIĘKNA!
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  6. CUUUDNA !!!!! Już wcześniej wiedziałam ze bedzie piękna, ale efekt końcowy przerósł moje wyobrażenia :D

    ReplyDelete
  7. REWELACJA! Piękna i precyzyjna robota :)
    Gratuluję zdolności
    pozdrawiam M.

    ReplyDelete
  8. Wspaniała !!! Gratuluję wygranej i pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  9. Dziękujemy Uleńko za wspaniały prezent. Od dziś jest to pokój pokazowy,a my śpimy w komórce :D Bardzo jesteśmy zadowolenie z niego a potwierdzeniem tego były łzy wzruszenia mojej kochanej żony :)

    ReplyDelete
  10. Ależ skomplikowane cudo uszyłaś, gratuluję nagrody, jest w pełni zasłużona:)

    ReplyDelete
  11. Piękna narzuta ... bardzo pracochłonna gratulacje

    ReplyDelete
  12. Narzuta jest po prosty genialna!!!!! Nie wiem co więcej powiedzieć bo po prostu powala na kolana :)

    ReplyDelete
  13. Dziękuję Wam za przemiłe słowa :) i dziękuję że napisały też osoby, których nie znałam :) zajrzę do Was wieczorem. No i nawet mój Brat się ujawnił :D narzuta pięknie się prezentuje na swoim miejscu! mi na pocieszenie została Śnieżynka z poprzedniego posta- żebym też coś patchworkowego w domu miała :)bo okazuje się, że wszystko co uszyję staje się prezentem- lubię szyć dla Innych więc o jakiejś rozdawajce czas pomyśleć :)

    ReplyDelete
  14. Narzuta prezentuje sie cudownie!!! Szczerze podziwiam!!!!

    ReplyDelete
  15. Cudna wyszła! Gdy pokazywałaś pojedyncze gwiazdki zastanawiałam się jak to się złoży w całość- efekt przerósł moje wyobrażenia :D

    ReplyDelete
  16. Narzuta prześliczna,pozdrawiam i witam w Ulkowych blogach,zbieram wszystkie Ule,Uleczki,Urszulki.

    ReplyDelete
  17. It's lovely

    Love and hugs Gina xxx

    ReplyDelete
  18. Narzuta piękna :) Ja tez jestem z ZG i mamy nawet wspólną znajomą Kamilę I.Pozdrowienia

    ReplyDelete
  19. Naprawdę CUDO!!! Kto by takiej nie chciał ... :)
    Prześliczna, widać ile pracy i serca włożone :)

    ReplyDelete
  20. Narzuta jest rewelacyjna :) jestem pewna, że jest z niej udany prezent :)

    ReplyDelete
  21. Wyrazy uznania Ulu...piękny i przede wszystkim niepowtarzalny prezent:)))! Pozdrawiam cieplutko, Ewa:)!

    ReplyDelete
  22. No...normalnie nie wiem, co powiedzieć...Jest przepiękna!!!!

    ReplyDelete
  23. Uleńko, ale zdolniacha z Ciebie :)
    narzuta jest cudna :)
    oj, chciałoby się taką mieć :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  24. czytam, oglądam i podziwiam a tak naprawdę
    przymierza,m się do wykonania takiego dzieła dla córki:-)

    ReplyDelete
  25. Właśnie mam ochotę na uszycie narzuty - Twoja wyszła pięknie :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial