Skip to main content

Patchworkowy organizer / Tools kit

Wczoraj wieczorem powstał organizer na kilka szyciowych narzędzi. Pomysł był mojego męża, który na pewno ma dość bałaganu w moim kąciku :) Wykonanie moje i szybkie, więc to tu to tam jest krzywo, ale podoba mi się bardzo i co najważniejsze jest praktyczny.
Mam nadzieję, że od teraz nie będę nerwowo poszukiwać noża, nożyczek czy szpilek w moim radosnym twórczym nieładzie :) Oczywiście nie byłabym sobą gdyby nie był choć trochę patchworkowy...
It's the first kit for my tools, like scissors, knife, ruler etc. My husband gave the idea because he doesn't like mess in my sewing area. It's not perfect but I like it very much. And it is very useful. I hope it will help me to find everything what I need without nervous searching. My tools kit is of course a little bit patchwork :)



Comments

  1. bardzo fajny i układ i kolorystyka
    a kieszenie podszywałaś na runie?

    ReplyDelete
  2. Dzięki, wszędzie dałam ocieplinę bo lepiej wygląda pikowanie :)

    ReplyDelete
  3. Ula, brawo! Praktyczny i bardzo ładny!

    ReplyDelete
  4. Organizer rewelacja - a z tymi poszukiwaniami to chyba każdy tak ma....przynajmniej ja tak, a mój mąż to cały czas chodzi i gada, że jak kiedyś sobie szpilkę gdzieś wbije przeze mnie to mnie "udusi" hahaha!!!!

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładny i praktyczny przbornik :)

    ReplyDelete
  6. Świetny organizer i ładny. Ja dla mojej Alusi uszyłam taki z 3 kieszonkami na kredki i malowanki ale teraz tam mieszkaja rekawiczki od jej kuchni i spinki do włosów.

    ReplyDelete
  7. Prześliczny i bardzo pomysłowy!Podoba mi się bardzo:))Pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
  8. Super jest!!! I patchworkowy!!! DObra robota!!!

    ReplyDelete
  9. Świetny organizer! Och, przydałaby mi się taka pomoc i w moim nieładzie ;)))

    ReplyDelete
  10. Jest ŚWIETNY - i bardzo ładnie mu z dodatkami patchworku ! Porządek musi być ;)

    ReplyDelete
  11. Mi i mojemu bratu, gdy byliśmy mali, mama uszyła takie organizery na zabawki. Teraz za mną od jakieś czasu chodzi taki własnie na narzędzia i przybory:) Twój jest śliczny - wygląda bardzo profesjonalnie, nie widac, że to szybko, spontaniczna robota. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  12. Ula ekstra pomysł, dodatki patchworkowe to widać od razu co lubisz szyć, bravo :-))

    ReplyDelete
  13. wspaniały!!!! ogromnie mi się podoba!!!!!!

    ReplyDelete
  14. Organizer marzenie! Jest potwierdzeniem tego, że jednak może być ładnie i zarazem praktycznie :)

    ReplyDelete
  15. Świetna sprawa taki oraganizer :)

    ReplyDelete
  16. Extra pomysł i wykonanie. Mi samej przydałby się podobny

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial