Przejdź do głównej zawartości

Christmas Caroling Row Along 2017



Na sobotę szósty pan pies

Nawet nie wiem jak to się stało, że to już szósty poduszkowy pies. Poprzednie mają swoich małych właścicieli wśród moich najbliższych a ten powstał na zapas ;)




To chyba mój ostatni post przed urlopem. Wyjeżdżam co prawda za 2 tygodnie, ale nie zapowiada się żebym miał co pokazać do tego czasu (szyć będę szyła ale będą to niestety same niespodzianki do pokazania za jakiś czas). A więc ku pamięci zapraszam Was do Zabawy w Szycie Patchworkowej Piłki!
Jak wrócę nastąpi rozstrzygnięcie konkursu i pochwalę się gdzie wybyłam :)
W Zabawie są już 4 piłki. Czwarta to piłka Velli


Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, które zostawiacie- jest mi niezmierni miło je czytać :) 
Do zobaczenia! 

Komentarze

  1. Świetne te poduszko-pieski :)
    Udanego wypoczynku ,
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pisek! I kolory takie radosne. Bardzo sympatyczna poduszka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w twoich psich poduchach

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Baśka ma podobnego hipopotama, w sensie w stylu podobnych, uwieeeeelbia się z nim kokosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduchy są świetne, więc się nie dziwię, że psiny szybko znajdują nowych właścicieli!
    Miłego wypoczynku, ładuj akumulatorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za wspaniały poduszkę z psem)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduchy Pan Pies są fantastyczne i pewnie będzie ich dużo dużo więcej! Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ te twoje psiaki-poduszkowce są świetne!!! Obejrzałam chyba wszystkie i każdy jest fantastyczny!
    A zabawa z piłką tak mi się spodobała, że bardzo chętnie wezmę w niej udział, jak tylko czas mi na to pozwoli :-)
    Pozdrawiam i dużo relaksu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Your dog cushion is so cute! Well done :)

    www.sewrayme.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Such an adorable little pillow ! I love that doggy you added to it

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dobre słowo motywuje :)

Popularne posty z tego bloga

Aparat wzór paper piecing / Camera FPP pattern

Po powrocie

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Instagram