Skip to main content

Wymianki- podziękowania

Kilka miesięcy temu ogłosiłam się na naszym szyciowym forum, że wymienię worek włóczek na zrobienie czegoś z części z nich.
Zgłosiły się dwie zdolne Kobiety: Justyna i Viola. Zajrzycie do nich bo warto!! (zdjęcia pochodzą z bloga Violi i Justyny)
Justyna zrobiła dla moich dzieciaków przepiękne zimowe komplety, niestety wciąż nie doczekały się zdjęć na małych właścicielach, ale są rewelacyjne i dzieciaki je bardzo polubiły!


Viola zrobiła dla mnie i dla mojej Mamy swetry. Są niesamowite!!

Ten jest mój

I na mnie


A ten dla Mamy - zdjęcie nie oddaje tego jaki jest miękki i misternie wykonany


Dziękuję Wam, że zgodziłyście się na wymiankę i że tyle pracy włożyłyście w stworzenie tych rzeczy dla mnie i moich bliskich!

Comments

  1. Rzeczywiście piękne rzeczy! Szczególnie sympatyczne są dziecięce komplety:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial