czwartek, 20 grudnia 2012

Świąteczne serwety

Nie byłabym sobą gdybym do tysiąca spraw do zrobienia/ uszycia/ ugotowania nie dołożyła sobie jeszcze trochę. Dlatego uszyłam świąteczną serwetę na nasz stół. Coś specjalnie dla nas, bo jakoś nie dorobiliśmy się wyjątkowego świątecznego obrusu. A przy okazji uszyłam jeszcze trzy w wersji na prezent, żeby do końca wykorzystać zasoby świątecznych materiałów. Zasoby rzeczywiście do cna wykorzystane ale w następnym roku uszyję jeszcze kilka!


Ta poniżej zostanie u nas- wybrana przez wszystkich domowników.



Wzór na gwiazdę zaczerpnięty z Quiltmaker's 100 Blocks, Vol. 5.


Wykonanie przysporzyło mi odpowiedniej porcji emocji, czyli tradycyjnie musiałam się pomylić przy wycinaniu elementów, ale tym razem walnęłam większego kalibru pomyłkę i nieźle się nagłowiłam, żeby dojść z tym do ładu. Efekt mnie zadowolił i świąteczny klimat się zrobił,więc jest dobrze. 


Pikowania zrobiłam złota nitką, trochę się bałam jak da radę z maszyną zwłaszcza, że szpulka ma już ładnych parę lat ale było całkiem przyjemnie. Tylko kilka razy na zgrubieniach szwów nić się zerwała, ale efekt złocenia jest super!


Dziękuję Małgosi z bloga Quilts My Way, za zestaw nici Gutermann, które wygrałam w candy. Dawno nic nie wygrałam i te nici to taki miły prezent świąteczny :)

Korzystając z okazji życzę Wam radosnych, pełnych pokoju Świąt Bożego Narodzenia!

8 komentarzy:

  1. Super! Są bardzo urocze te obrusiki! Podziwam Cię jak nie wiem co!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serwety. Wielkie brawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwety tak bardzo mi się podobają,że brak mi słów by to wyrazić♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwety są takie cudne,że mogłabym je oglądać non stop.Super się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i wyjtkowo świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. obrusy są śliczne, masz talent

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serwety:))Pięknych też świąt życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwety pięknie się prezentują :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Dobre słowo motywuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...