Skip to main content

Spodnie hurtem

Dziś hurt spodni, więcej na szczęście nie będzie bo już mi się szycia spodni odechciało po tej ilości i wymuszonym szybkim tempie.

Na pierwszy rzut długie cienkie dżinsy - niestety jeszcze do lekkiego zwężenia i szlufki leżą nieprzyszyte. Jedyne co mi się nich podoba to kontrastowa nić- kupiłam kiedyś szpulkę nici do dżinsu i wreszcie ją wykorzystałam.



Potem jeszcze jedne krótkie z dwoma kieszonkami z boku.



Drugie długie, też na lato, ale po zobaczeniu jak na zdjęciu się prezentują musiałam odpruć dół i skrócić (kolejny już raz). Nie lubię szyć długich spodni, nie umiem wymierzyć długości nawet jak przymierzam i przymierzam na modelu. A materiał okazał się wredny i miętoli się okrutnie.



To na tyle, maszyna leży odłogiem i na razie się nie zapowiada na zmianę. A następne spodnie z zalegającej kupki sztruksów uszyję najwcześniej za rok, przynajmniej zapomnę jak te mnie wymęczyły.

Ula

Comments

  1. Ech...wpadlam tu z rozpedu bo myslalam ze dalas znow tutka patchworkowego albo jakas prace scinkowa a tu takie powazne krawiectwo..hmmmm wygladaja fajnie ale ja Cie wole jak szyjesz patchworki i pokazujesz..ja ostatnie spodnie uszylam 7 lat temu i powiedzialam --STOP...zadnych spodni wiecej...Podziwiam Cie za ta cierpliowsc.)

    ReplyDelete
  2. fiu, fiu, fiu co za talenty : ))
    PODZIWIAM to już wyższa szkoła jazdy,
    to sztuka uszyć by facet był zadowolony : )))

    ReplyDelete
  3. Ula no podziwiam z otwartymi ustami!
    Dla mnie spodnie to czarna magia...

    ReplyDelete
  4. Ten Ktoś jest zabezpieczony w spodnie na co najmniej cały rok ;)))
    Ula poradziłaś sobie dzielnie
    A teraz odpoczniesz na pewno przy kolejnej mega narzucie ;))) lub najbardziej skomplikowanym wzorem PP ;)))
    Pozdrawiam♥

    ReplyDelete
  5. Uszyte sa swietnie, ale przede wszystkim sa BARDZO WYGODNE :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo eleganckie portki!!!! Szkoda, że już zaprzestałaś ich szycia, bo chciałam się do Ciebie wysłać na obszycie! ;-)

    ReplyDelete
  7. Jestem pełna podziwu,taka ilość portek męskich,no,no:))

    ReplyDelete
  8. Podziwiam Cię za te wszystkie portki:) jesteś wielka:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial