Skip to main content

Postępy

Powolutku doszywam heksagony do narzuty - teraz wygląda to tak:


Dla porównania w lutym było tak:


Dziękuję Małgosi Quilts My Way za wzór PP na tęczowy balon, który wygrałam w Jej candy!
Balon w wykonaniu Autorki wygląda tak (zdjęcie pochodzi z bloga Małgosi)


Już kiedyś szyłam takie tęczowe balony z innego wzoru i chętnie wypróbuję coś nowego :)


Dziękuję, że do mnie zaglądacie i piszecie! 
Życzę Wam radosnych rodzinnych Świąt Zmartwychwstania! Niech zabrzmi radosne Alleluja!
Ula

Comments

  1. Bardzo szybko przybywają heksagonki! Balony wszystkie prześliczne i gratuluję wygranej u Gosi! :-)

    ReplyDelete
  2. Ula Ty to masz zacięcie!!! Podziwiam za te heksagony, szczerze podziwiam!!! Gratuluję wygranej u Gosi, a twoje balony pamietam dobrze:) Gapiłam się wtedy na nie i gapiłam, tak samo rowery PP w Twoim wykonaniu... takie maleństwa...

    ReplyDelete
  3. Do tego zdecydowanie potrzeba cierpliwości, której mnie przy tym byłoby brak! Super efekt :)
    Wesołego Alleluja !

    ReplyDelete
  4. Ula, Ty pracusiu!
    ja heksagony omijam szerokim łukiem, ale niezmiennie podziwiam takie prace :)

    pozdrowienia z zielonej już Zielonej :) uściski dla Wszystkich Płatków :)

    ReplyDelete
  5. O jak przybyło tych heksagonów, śliczna będzie z nich narzuta. Podziwiam bardzo twoją cierpliwość do szycia ręcznego. Dziekuje za życzenia i wzajemnie Wesołego Alleluja, tam daleko od nas!!!

    ReplyDelete
  6. Podziwiam te heksagony i Twoją cierpliwość,to stanowczo nie dla mnie.
    Balony są fantastyczne!
    Wesołych świąt Ci życzę ♥

    ReplyDelete
  7. Heksagony jak zawsze super. Rosną w oczach :D Podziwiam Twoją cierpliwość do ręcznego szycia. Gratuluje wygranej pięknego wzoru PP teraz tylko czekać na Twoja wersję balonów!
    Wesołych świąt ! Pozdrawiam
    Kamila

    ReplyDelete
  8. Szczerze podziwiam za heksagony :) Sama ostatnio wpadłam w hexo hobby, niestety nie mam ich jeszcze aż tylu :( Sporo tego nazszywałaś i jest co oglądać, wygląda Super :) Gratuluję wygranej :)

    ReplyDelete
  9. Podziw wielki, to taka precyzyjna praca. Widać już pięknie rysujący się wzór :-) Pozdrawiam i życzę zdrowych i rodzinnych świąt :-)

    ReplyDelete
  10. śliczne z takich maleństw,
    Wesołych i rodzinnych świąt życzę

    ReplyDelete
  11. Heksagonów sporo przybyło. Niedługo pewnie skończysz narzutę:)

    ReplyDelete
  12. ale cierpliwość to Ty masz:) trzymaj się

    ReplyDelete
  13. Narzuta wygląda imponująco...podziwiam Cię za cierpliwość:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial