Skip to main content

Christmas Caroling Row Along 2017




Zimorodek, książka i misie

Dziś trzy różne tematy :) Na początek zimorodek, który był kiedyś sójką z Leśnego QAL...


Oryginalny wzór Shape Moth przedstawia sójkę, ale ja przerobiłam umaszczenie bo bardzo chciałam mieć zimorodka i znalazłam nawet zdjęcie podobne do tego wzoru PP.


Szyć zaczęłam rok temu i już wiem jak ciężko jest wrócić do czegoś co leży zaczęte tyle czasu. Jakoś poszło, chociaż muszę całkiem szczerze przyznać, że jak dla mnie wzór jest zbyt meczący i nie planuję powtórki z szycia.

Druga sprawa to fanatyczna książka Powrót na Staromiejską Anny Mulczyńskiej. Ania prowadzi bloga Sztuka Oswojona i doskonale zna się na tajnikach patchworku i wszelakiego rękodzieła. Stąd jej książka nie mogła dotyczyć czego innego :) Przyjemna powieść oczywiście z miłością w roli głównej doskonale wypełniła mi samotne wieczory i sprawiła że przez kilka dni raczej się nie wyspałam.


Polecam każdej robótkującej, szyjącej albo szukającej lekkiej i pozytywnej powieści kobiecie! Panom też bym poleciła, ale zobaczę co powie mój mąż jak przeczyta.

Na koniec świeże wydarzenie z cyklu atrakcji wakacyjnych. Muszę się pochwalić bo dotyczą szycia. Kasia ino- ino prowadziła w czwartek warsztaty dla dzieci Uszyj Misia.


Było nam bardzo miło w nich uczestniczyć, moje dzieci są zawsze zapalone do szycia więc są również zadowolone z takich akcji.

Do zobaczenia gdy znowu coś uszyję!
Ula

Comments

  1. Zimorodek jak żywy, bardzo podoba mi się ta technika i przymierzam się do niej już jakiś czas. Mam uszyć zestaw bieżników dla mojej przyjaciółki z motywem tulipana/tulipanów, coś tam sobie porysowałam ,ale jak mi to wyjdzie -nie wiem. A może coś byś mi podpowiedziała w tym temacie?
    Zabawki dzieci cudowne, cudowne , bo nic piękniejszego od pracy twórczej dzieci. Sama przechowuję gdzieś strzępek kanwy na której mój syn będąc małym chłopcem wyhaftował swoje imię ;-)

    ReplyDelete
  2. O jej ale przepiękny zimorodek - rewelacja ;) Podziwiam za umiejętność szycia też bym tak chciała ;) Patchwork to jest coś naprawdę niesamowitego, jesteś w nim fantastyczna!

    ReplyDelete
  3. Zimorodek to prawdziwe dzieło sztuki. Jest piękny i niezwykle realistyczny. Bardzo mi się podoba. Misie dzieci są urocze.

    ReplyDelete
  4. O matuchno....piękny jest! ja wciąż nie potrafię zrozumieć jak to się szyje!
    Trwam w zachwycie i pozdrawiam cieplutko ♥

    ReplyDelete
  5. Zimorodek fantastyczny !!!
    Miśki świetny, nie dziwię się, że dzieci zadowolone. Moje wnuki również bardzo chętnie uczestniczą w takich kursach.
    Książkę Ani również polecam.
    Pozdrawiam słonecznie.

    ReplyDelete
  6. Szczenę zbieram z podłogi, jest szałowy!!!

    ReplyDelete
  7. Rewelacja, podziwiam, sama przymierzam się do uszycia czegoś tą techniką ale nie wiem jak to ugryźć. Pozdrowionka

    ReplyDelete
  8. Zimorodek jest ekstra,ja szyc metodą PP niestety nie próbuję, nie umiem i kjaość mi się to za trudne wydaje ,Podziwiam twoje umiejętności,pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  9. ojej, kiedy to było... leśny Qal...świetnie udało Ci się odwzorować kolory... nie jest to łatwe, zwłaszcza przy takiej ilości elementów... a wiesz, że od września rusza nowy słodki Qal? Koniecznie zabierz ze sobą maszynę na wyspę ;) Dzieciaki dały czadu... misie odjazdowe... mam nadzieję, że kiedyś i moje dzieci pokochają szycie miłością wielką ;)

    ReplyDelete
  10. Prześliczny zimorodek, dobrze, że zdecydowałaś się jego dokończyć, bo naprawdę było warto :) Misiaczki przesłodkie, uwielbiam własnoręcznie robione przytulaski :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Zimorodek jak prawdziwy :) Idealnie oddałaś jego kolorki. Książkę udało mi się przeczytać (ostatnio pochłaniam wszytko co ma karki) :) Miłe uczucie poczytać o tłustej ćwiartce (FQ) w polskiej powieści a nie tylko w necie ;)
    Pozdrawiam
    Kamila

    ReplyDelete
  12. ojej, przegapiłam ten wpis :(
    a tu wreszcie na spokojnie mogę zobaczyć Wasze misie ;D

    miło było Cię spotkać Ula!

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Kolejny kapelusz / Another bucket hat

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Instagram