Skip to main content

Kot, szop i różności kilka

W ostatnim czasie zajmuję się rzeczami przeróżnymi.

Trochę szyję, niestety malutko bo jakoś tak z maszyną mi nie po drodze. Powstały jednak dwa zwierzaki. Szop, który zamieszkiwać będzie na Malcie ale na szczęscie w polskojęzycznym domu :) Zdjęcie cyknęłam mu dosłownie tuż przed oddaniem.


Kot natomiast został z nami. Najmłodszy członek rodziny pała miłością wielką do kotów i choć kici kici zdarza mu się nawet do gołębia, to prawdziwe koty wywołują u niego ogromny entuzjazm. Na Mikołaja uszyłam mu takiego kotka cudaczka z kieszonką :)


Pełen recykling bluzki, która nie bardzo mi się na synku podobała bo zbyt szeroka a kotek wesoły :)


Robiłam kilka kartek świątecznych głównie z haftem matematycznym, ale w tym roku zapał mam słaby i jakoś tak nawet zdjęć nie robiłam. Za to nauczyłam moje dzieci haftu matematycznego i jestem pod wrażeniem że 5 i 7 latki tak super sobie z tym poradziły. To ich prace, a wzór sobie sama wymyśliłam choć wiem, że to żadne odkrycie - koło a raczej bombka :)



A w międzyczasie zamiast szyć zrobiłam polskim dzieciakom na Malcie warsztaty robienia wieńców bożonarodzeniowych z papieru. Zabawa prosta, chętnych było trochę, było głośno i wesoło i pracowicie. Jeszcze raz powtórzę taką zabawę w klasie córki w szkole w najbliższym czasie i będziemy mieć na każdych drzwiach wyjątkowe wieńce :)




Na koniec zdradzę Wam, że mnie mąż na wystawę patchworkową zapisał. Dosłownie. Tutaj patchworkowy świat nie istnieje więc tym bardziej byłam w szoku, że w markecie niedaleko nas (szumna ta nazwa market bo nie myślcie, że to tak duże jak polskie markety) będzie wystawa quiltów, przyjedzie australijska quilterka Jenny Bowker i Bernina będzie pokazy robiła. Dziś doczytałam, że można pokazać swoje prace. Nie mam ich zbyt wiele tutaj, ale co miałam powiedzieć jak mąż zadzwonił, wpisał mnie i mówi że idę ;) To obym się w środę nie skompromitowała :) Dam znać jak było.

Ula

Comments

  1. Bez obaw, ty miałabyś się skompromitować? Będzie wspaniale a mąż miał dobry pomysł. Trzeba promować zdolne osoby.

    ReplyDelete
  2. kompromitacji nie będzie! ale jeśli chcesz to otrzymam kciuki, by Ci było razniej :-) pokazuj i baw się dobrze! a potem nam tu wszystko opowiedz :) będzie dobrze :)
    a zwierzaki i wieńce - super :)

    ReplyDelete
  3. Zdolne masz dzieciaki!
    Mąż stanął na wysokości zadania - Mój pewnie by nawet takiej wystawy ze mną nie skojarzył i przeszedłby obok ;) Powodzenia trzymam kciuki i czekam na relację z wystawy :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    ReplyDelete
  4. Trzymam kciuki za wystawę:) będzie dobrze!
    Zwierzaki wspaniałe, a i dzieciaczki pokazały co potrafią:)

    ReplyDelete
  5. Fajne uszytki, recykling w 100% udany, ale szop skradł mi serce:)
    Trzymam kciuki za wystawę, ludzie na pewno będą się zachwycać Twoimi pracami. A męża masz idealnego!

    ReplyDelete
  6. Pzytulanki urocze! Kursantów miałaś niezwykle uzdolnionych.
    Mąż w Ciebei wierzy to jak Ty możesz wątpić? Czekam na relację z wystawy, będzie super, zobaczysz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przepraszam miało być, "Ciebie". Na leżąco jedną ręką ciężko pisać :(

      Delete
  7. Trzymam kciuki żebys przede wszystkim ty była zadowolona z wystawy bo osoby oglądające twoje prace będa na pewno
    A mąz doceniający żone to skarb.
    Zwierzaki sa super

    ReplyDelete
  8. ULKA , SUPER!!!! masz ekstra męża :) pokazuj i niech się uczą :) a z kontaktu z Australijką ciut zazdroszczę ale tak miło :) no i czekam na relację :)

    ReplyDelete
  9. z tego wszystkiego zapomniałam napisać, że zwierzaki bardzo mi się podobają , a zabawa z dziećmi uwieńczona ładnymi pracami a dla Ciebie brawa za aktywność i pomysłowość :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo mi się podobają Twoje zabawki! W kocie też jestem zakochana!!!!
    Śliczne wieńce dzieci zrobiły! Masz głowę pełną cudnych pomysłów.
    No i ta wystawa.... SUPER!!!! Kochanego masz męża! :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial