Skip to main content

Nasz Adwent w 3 wymiarach

W tym roku udało mi się przygotować do Adwentu "na bogato" i zaproponowałam całej naszej Rodzinie trzy sposoby przeżywania tego czasu.

Drzewo Jessego - opis, doskonałą inspirację i szablony znajdziecie tu.
To dla mnie bardzo ważna część Adwentu, bo codziennie będziemy czytać fragmenty Biblii.


Drugą częścią są słodkości i zagadki świąteczne ukryte w kalendarzch, które uszyłam moim dzieciom kilka lat temu.


Zwieńczeniem każdego adwentowego dnia jest Maryja, której szatę i welon ozdabiają nasze dobre uczynki. Malutki Jezus już narysowany czeka na Wigilię.


Ten pomysł znalazłam na forum rodzin wielodzietnych, a najlepszym podsumowaniem jest wiersz/piosenka mojej Natalki.


Dziś taka migawka z naszego grudnia! W tym roku pierwszy raz robimy Drzewo Jessego i obraz dobrych uczynków, więc bardzo się cieszę, że dzieci przyjęły je z entuzjazmem.
Ula

Comments

  1. Bardzo fajne pomysły, zwłaszcza ten z dobrymi uczynkami :)

    ReplyDelete
  2. A mnie to bardzo cieszy,że tak religijnie przygotowujecie się na święta.
    Na zachodzie to tylko zakupy przedświąteczne,zakupy prezentów,zakupy poświąteczne,a gdzie tutaj jakiś aspekt religijny.Tak że SUPER POMYSŁ!!!

    ReplyDelete
  3. Super. Bardzo mi się podobają propozycje "zabaw", które przedstawiłaś. Religijnie, kreatywnie, a nie tylko mikołajowo-komercyjnie. Zgadzam się z Gabrielą :) Jest wiele, wiele poza tym kolorowym sreberkiem.

    ReplyDelete
  4. Wszystko świetnie przygotowane. Kalendarze są bardzo dobrym pomysłem. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Pięknie celebrujecie ten czas :-) Cóż więcej mogę dodać... super pomysły :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

My Happy Place Row Along 2018