Skip to main content

Przeminęło z wiatrakiem... Cloisonne

Dziś początek lutego więc z pewnym rozczarowaniem mogę napisać, że nikt nie podjął się wypróbowania mojego wzoru PP na tęczowy wiatrak i na pocieszenie mogę zostawić nagrodę gazetę sobie. Muszelkowe szablony, które w niej były, na pewno wykorzystam więc aż tak bardzo mnie to nie martwi.

http://szycieuli.blogspot.co.uk/2015/12/teczowy-wiatrak-darmowy-wzor-pp-z.html

Na osłodzenie rozczarowania mogę pochwalić się naparstkami cloisonne. To technika polegająca na  "wypełnianiu różnokolorową emalią komórek powstałych na powierzchni zdobionego przedmiotu za pomocą przylutowanych cienkich blaszek lub drucików". Chciałam mieć takie by zobaczyć jak wyglądają na żywo. Metalowe naparstki na razie mi się nie podobały ale te mnie zauroczyły i jestem nimi zachwycona! Ten malutki jest szczególnie uroczy! Ich niewątpliwą zaletą poza pięknem jest to, że małe łapki dzieci mogą je w miarę bezpiecznie oglądać a ja nie boję się że zaraz się stłuką jak porcelanowe :)



Z braku czasu na większe szycie zadowalam się skracaniem, naprawianiem no i na nowo odkrytym czytaniem książek- zmotywowało mnie poniekąd facebookowe wyzwanie "przeczytam 52 książki w 2016 roku". Zaczęłam czytać też po angielsku więc lokalna biblioteka stoi przede mną otworem. 2 książki za mną... jeszcze tylko 50 :)

Bardzo dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze, które zostawiacie!

Comments

  1. Przepiękne te naparstki,Ja też zbieram i ostatnio właśnie wystawiłam w tej technice:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Uleńko, wzór z wiatrakiem jest dość trudny, a teraz zimową porą mało kto myśli o lecie - także się nie przejmuj!

    ReplyDelete
  3. Piękny zestaw naparstków cloisonne! Całkiem ładne stadko się zebrało :) Pozdrowienia serdeczne!

    ReplyDelete
  4. co do wiatraczka, bałam się,że nie podołam i czasowo by to trwało. Naparstki zjawiskowe:-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial