Skip to main content

The Spring Quilt Festival Edinburgh

W ten weekend obywa się Quilt Festival w Edinburghu więc już od dłuższego czasu czekałam na nadejście dzisiejszej soboty! Sama wystawa jest mała, za to okazji do zakupów dużo :) Ale niektóre quilty naprawdę mi się spodobały. We wrześniu będzie edycja jesienna połączona z konkursem i mam wielką nadzieję, że uda mi się uszyć quilt, który wymyśliłam i też się tam zaprezentować.
Kilka ujęć prac:







Moje zakupy - niebieski materiał nakazał mi kupić mój 3 latek (i twierdzi że to nasz materiał, a w sumie to jego a ja mam tylko coś mu uszyć), wielki guzik kupiła moja Córcia z latarniami to oczywiście ukłon w stronę naszego rodzinnego bzika.


Za 2 tyg kolejna wystawa, tym razem w Glasgow i mój quilt też tam będzie!

Comments

  1. Odnalazłam Twój blog, bardzo dawno nie zaglądałam do Ciebie. Akurat na relację z wystawy trafiłam. Myślałam, że to duża wystawa :) Taki czerwony materiał już gdzieś widziałam :)
    Życzę powodzenia na kolejnej wystawie i pozdrawiam ciepło.

    ReplyDelete
  2. Baaardzo spodobał mi się dostojny paw :)

    ReplyDelete
  3. Que belos trabalhos!
    Bom domingo.

    ReplyDelete
  4. Piękne prace ! Fajnie miec rodzinnego bzika ,skądś to znam :)
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  5. Piękne prace :-) A pierwsza to w ogóle zachwyca! No i latarnie muszą być ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial