Skip to main content

Szybkie prezenty / Fast gifts

Niedługo spotkamy się z zaprzyjaźnioną rodziną z 5 dzieci i chciałam dla każdego zrobić coś małego i szybkiego. Swoją drogą będzie wesoło: 4 dorosłych i 9 dzieci :)
Dla dziewczynek pomysł był od razu, saszetki na skarby lub cokolwiek można tam włożyć. Dla starszej w szarościach z heksagonami, dla młodszej bardziej kolorowe wzory.
We will visit friends soon and they have 5 kids. I wanted to do something for every kid. It will be fun 4 adults and 9 kids :)
It was easy to think about girls, they always like zipper pouches so I made two. Grey with hexagons for the oldest and colorful for younger one.


Problem z pomysłem miałam dla nastolatka bo nie mam jeszcze nastolatków w domu. Ale pomogła mi Asia i powstał piórnik z tkaniną nocny Nowy Jork. Mój starszy syn wczoraj zobaczył ten materiał i na dziś mam zamówienie na poszewkę na poduszkę z Nowym Jorkiem!
I had a problem with teenager. As long as I don't have teenager boys at home I don't know what they like. But Asia helped me and I made pencil case with New York fabric. My oldest son saw that fabric yesterday and today he's expecting to have New York pillowcase!


A dziś dokończę prezent dla najmłodszych i wtedy komplet prezentowy będzie gotowy. Dla pana domu tylko nic nie uszyję bo chyba z mężczyznam zawsze jest trudniej, co takiego uszytego mógłby chcieć mężczyzna?! Dzieciom szyje się zdecydowanie łatwiej :)
Today I will make gifts for two youngest boys and I will be ready. It's always easier to make sewed gifts for kids than for adults, especially for men.

Do uszycia piórnika zmiksowałam dwa tutoriale tak, żeby wszystkie szwy były schowane pod podszewką.
To make pencil case I used two tutorials mixed together to hide all seams under lining.
- Box Zipper pouch by Melissa Mora
- Pencil Case Tutorial by Kathy

Comments

  1. Świetne prezenciki uszyłaś.Piórnik to mój faworyt.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Odruchowo chciałam napisać, że krawat... Pozostawię chyba swoją błyskotliwość bez komentarza ;)

    ReplyDelete
  3. Ula - mam pomysł dla faceta - saszetkę na butelkę wina

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial