Skip to main content

Zabawy z tkaninami / Play with fabrics

Z racji tego że czas na szycie jest jakiś wyjątkowo niekorzystny ostatnio chwytałam się małych różności żeby mieć poczucie, że coś robię, bo naszywanie łat na spodnie i zszywanie dziur itp jednak nie daje zbytniej satysfakcji. Mogę się Wam przyznać że kilka dni temu spakowałam wszystko co z szyciem związane w pudła rzucając w przestrzeń że nie będę szyć... gdy czasu kompletnie brak i gdu wychodzi na to że już nawet mi się nie... Ale trochę się łamię i zrobiłam wczoraj stempelki na heksagonach. Tusz po utrwaleniu żelazkiem powinien przetrwać prania.


A kilka tygodni temu zaczęłam kręcić swój sznurek z resztek tkanin i nawet mam pomysł co z niego zrobić tylko ten wredny czas... Jeśli jesteście ciekawe jak to zrobić to tutaj znajdziecie tutorial na Fabric Twine.


Głowa pełna pomysłów dalej nie daje mi spokoju ale teraz czekają łaty i łatki...
Edit: stemple pochodzą z Eco.deco. tusz: VersaCraft do tkanin, drewna itp

Comments

  1. O, ciekawa jestem co powstanie z tego sznurka...

    ReplyDelete
  2. Cześć,
    Skąd masz stemplelek? Bardzo fajny.
    I co będziesz robić z tych heksagonow?
    Pozdrawiam,
    Kasia

    ReplyDelete
  3. a to ciekawe co ty z tego zrobisz:)

    ReplyDelete
  4. Fajne stempelki. A sznurki pobudzaja wyobraznie -ciekawa jestem co z nich powstanie

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial