Skip to main content

Komplet / The set

Jakiś czas temu dałam się sobie samej namówić na zabawę Instagramową w szycie bloków EPP (English Paper Piecing) czyli szycie na papierze. Z jednej strony nie dałam rady czasowo nadążyć ale z drugiej strony rozbudziło to moją miłość do papierków i ręcznego szycia z czego bardzo się cieszę, bo rok 2018 zapowiada się na rok EPP u mnie.
Few months ago I took part in an Instagram sewing party with EPP blocks. I managed to make only two blocks but I'm happy that I took part in it because it remainded me how I love papers and hand sewing! 2018 is going to be an EPP year for me.


Uszyłam ostatecznie dwa bloki z czego jeden troszkę zmniejszyłam. Docelowo stały się kosmetyczkami lub saszetkami na potrzebne rzeczy. Jeszcze się na nie nie napatrzyłam więc leżą i cieszą me oczy zanim trafią do szafy.
I made two zipped pouch and I like them so much that they are still on my desk only to give me joy before I put them in the box with other projects.




W środku kwiecista podszewka.
Floral lining.



Wstawiłam je do mojego mini sklepu na Etsy.
I've put them into my small Etsy shop.


Comments

  1. Tak precyzyjne zszywanie kawalątków tkaniny to dla mnie kosmos :)Podziwiam

    ReplyDelete
  2. Bonito neceser, y muy bien hecho.
    Besos

    ReplyDelete
  3. Piekne te heksagonowe kosmetyczki, ja tez próbowałam szycie z PP, ale straciłam cierpliwość po wyrywaniu papierków. twoje podziwiam Ula.Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial