Skip to main content

Kolorowo / Colorful

Przywołuję wiosnę! Na początek kosmetyczka z brokatem z darmowego tutorialu Natalie z bloga Hungry Hippie Sews. Jakiś czas temu nie rozumiałam co jest tak fajnego w brokatowych kosmetyczkach ale teraz sama jestem zachwycona! To dla mojej Córki. A jako winyl wykorzystałam stare okładki na zeszyty. Mamy mnóstwo okładek w świetnym stanie jako pamiątkę po systemie szkolnym w naszym poprzednim kraju. 
Kolejna brokatowa w przygotowaniu na zamówienie dla koleżanki Córki.
I made that glitter pouch using free tutorial by Natalie Hungry Hippie Sews. I love it and I love tutorials by Natalie! It's for my daughter. As a vinyl I used old book/ notebook covers. I have a lot of them in perfect condition after school requirements in our previous country.


Kolejna jest saszetka na szpilki, też z tutorialu z bloga Natalie i pełen recykling okładek i starego zamka. Potrzebowałam czegoś do przechowywania mojej magnetycznej miseczki ze szpilkami, bo w domu pełny dzieci bezpieczeństwo to podstawa.
Next is my vinyl case for magnetic pin cushion. It's also made from Natalie tutorial and it's all upcycled with old zipper and notebook covers. In the house full of kids safety is essential.



I moje urodzinowe prezenty sprzed kilku dni, ta czarna mała maszyna do szycia to broszka, piękna prawda?!
And my birthday gifts. That small black sewing machine is a pin badge, isn't it lovely?!

Comments

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial