Skip to main content

Uszyj worko-plecak dla dzieci w Tanzanii!

Dziś rusza przygotowana przeze mnie (przy wsparciu i aprobacie Siostry Wioletty Pitury ze Zgromadzenia Sióstr Świętej Elżbiety) akcja wsparcia dzieci w Taznanii. Jeśli nie umiesz szyć także możesz pomóc. Wszystkie szczegóły dostępne są na podstronie mojego bloga. Zapraszam Was bardzo serdecznie!
http://szycieuli.blogspot.com/p/uszyj-worko-plecak-dla-dzieci-w.html

English version is coming soon! We are starting charity action to make drawstring backpacks for kids in Tanzania.


P.S. Mój pierwszy worek uszyty na akcję



Ula

Comments


  1. I am long in the block. I am doing aid work for children with cerebral palsy and leukemia.

    Our https://bulutgolgesi.blogspot.com.tr/search/label/etkinlik

    I congratulate you too Kiss : )

    ReplyDelete
  2. Mam nadzieje ze po Świętach uda mi sie dołaczyc do aukcji. Jestes niesamowita Ula

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial