Skip to main content

Lipiec

Czas szybko leci, szyje mało ale coś powstaje. Dziś skrót telegraficzny początku lipca i nawet naparstek się jeden znalazł :)

Upominki na zakończenie roku szkolnego: kartki ręcznie robione, dwie torby zakupowe ozdobione sznurkiem z tkanin i okładka na zeszyt z ozdobnymi ściegami i cieniowaną nicią.
Wszystko robione/ozdabiane przez moje dzieci. Mój kochany czterolatek zaskoczył mnie samodzielnie przyszywając guziki!


W ramach darmowej terapii szyciowej zrobiłam sobie ptasią torbę na zakupy.


Worek na figury szachowe uszyty z wykorzystaniem samotnego zapomnianego bloku z szalonym czerwonym pingwinem uszytym ponad 5 lat temu


I naparstek - prezent z Sardynii


Udanych wakacji dla Was! Miło mi że tu wciąż zaglądacie. Ula

Comments

  1. Beautiful works and thimble
    Kiss

    ReplyDelete
  2. Świetne rzeczy szyjesz.Torba i worek bardzo mi się podobają.
    Fajny naparstek.

    ReplyDelete
  3. Twoja ptasia torba fantastyczna! I kolejny naparstek do kolekcji :)

    ReplyDelete
  4. Bellos trabajos, hermoso dedal de Cerdeña.
    Besos

    ReplyDelete
  5. So nice!
    Beautiful thimble.
    Kiss

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial