Skip to main content

Łóżeczka

Potrzeba matką wynalazku i co prawda wynalazek to nie jest, ale zamiast kupić zrobiliśmy sami! Nasza Córa zażyczyła sobie łóżeczko dla lalki, która biedna musiała spać w wanience, a po połamaniu się wanienki mieszkała w klockowym łóżeczku polowym ;)


Pomysł na takie właśnie łóżeczko podpatrzyłam na znanym serwisie "aledrogo". Plastikowe z góry odrzuciłam, a te drewniane do kupienia niestety były za małe.


Drewniany stelaż (łatwy do zrobienia) wykonał mój Mąż, a ja uszyłam hamaczek, czy jak to inaczej nazwać.


Powstała też nowa pościel dla lali, a całkiem przy okazji zrobiliśmy drugi egzemplarz dla innej małej panienki :)


Nasza Córcia jest przeszczęśliwa, a czy drugi egzemplarz się spodoba to zobaczymy pod choinką :)

Bardzo się cieszę, że kalandarze adwentowe się Wam spodobały! Były pracochłonne, ale warto się było narobić ;) Tak więc Dziewczyny jeszcze czas! Bierzcie się do pracy i róbcie kalendarze :)

Comments

  1. Łóżeczka kapitalne! Świetnie wykonane! I wspaniale obszyte:) Będą lale spać wygodnie i śnić kolorowe sny:)

    ReplyDelete
  2. świetny pomysł, i tak fajnie przenosi od świata wspomnień z dzieciństwa, kiedy dużo częściej zdarzało się posiadać cudowne zabawki wykonane przez rodziców albo dziadków :)

    ReplyDelete
  3. Jakie śliczne! Jako dziecko o takim marzyłam :) A pościel jaka piękna :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Super!!! Wyglądają bardzo profesjonalnie!! Twoja córcia to szczęściara!

    Nasza mała wprawdzie łóżeczko dostała w prezencie (też drewniane:), ale pościel uszyłam jej sama.

    A wiesz,że ja zawsze myślałam,że Ty masz dwóch synów:)

    ReplyDelete
  5. Zapraszam po nominacje do mnie ;)!!!

    ReplyDelete
  6. Pomysł genialny, wykonanie perfekcyjne, mina zadowolonego dziecka bezcenna! Zdolni jak Adam Słodowy:)

    ReplyDelete
  7. Ulka, świetny pomysł!!! bardzo podoba mi się, że takie drewniane, mąż ma zdolne rączki, czy to po Tobie:) bo pościel i hamaczek pierwsza klasa.:)

    ReplyDelete
  8. Jestem na etapie łożeczkowo-lalkowym z moją córką i wiem, że te plastikowe nie zdają próby czasu i energii naszych dzieci i nie ma to jak jednak drewniane wersje ;)

    Zachwyciłam się Waszym wspólnym wykonaniem tego łóżeczka, JEST ZMYŚLNE , PRAKTYCZNE I BARDZO ŁADNE !!!!
    UKŁONY DLA ZDOLNYCH RODZICÓW ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial