Skip to main content

Sierpień szkolno świąteczny

Od 15 sierpnia "wróciliśmy" do szkoły więc całkiem dobrze już się zadomowiliśmy w szkolnym rytmie. Mojemu pierwszoklasiści w potrzeby był mały lunchbag na przekąski. Przerobiłam na tą okazję fartuszek z tkaniny powleczonej PCV, który nie znalazł u nas zastosowania. Elmer to dobry towarzysz do szkoły!



A czemu świąteczny, bo udało mi się dokończyć poduszkę świąteczną dla mojego najmłodszego Synka.


Przy okazji dostał też koci komplet, bo kocha teraz wszystkie koty świata. Uszyłam poduszkę i ogrzewacz ryżowy z kociej tkaniny. Nie mam pojęcia czemu ją kiedyś kupiłam ale teraz okazała się idealna!


A na deser Edynburg, który dopiero po trzech latach zaczyna mnie oczarowywać


Comments

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial