Skip to main content

Podsumowanie akcji Uszyj workoplecak dla dzieci w Afryce

Czas na podsumowanie akcji Uszyj workoplecak dla Afryki.


Pomysł z początkowych 70 workoplecaków dla placówki w Tanzanii gdzie jest s.Wioletta Pitura rozrósł się ogromnie i rozszerzył na dwa inne miejsca w Tanzanii- s. Dominika Bańcerek , misję w Kamerunie- s. Alicja Romana Adamska i s. Nazariusza Zuczek, w Kenii, w Brazylii-  s.Natana Świerad, w Zambii i w Nepalu.
Do tych miejsc dotarło dotychczas łącznie 737 workoplecaków i mnóstwo dodatkowych rzeczy: od kredek, kolorowanek, przez ubrania, bieliznę, szczoteczki do zębów. Ale to nie wszystko!
Na kilka przesyłek jeszcze czekamy na potwierdzenie dotarcia. 111 workoplecaków w Tanzanii (ze wspólnego szycia zorganizowanego przez B.M. Kabat czeka na oclenie). 100 workoplecaków do Nepalu od Celiny i Marysi niedługo wyrusza w drogę. A 250 małych woreczków na zestaw do mycia zębów jest już w drodze do Kamerunu (również od Celiny i Marysi).
Więc łączna liczba powinna przekroczyć 1000 ! Niesamowite!

To wszystko dzięki zaangażowaniu wielu osób! Niektórzy wysyłali też listy bez workoplecaków ale za to z cennymi rzeczami dodatkowymi!
W kilku miejscach odbyło się grupowe szycie z ogromnym entuzjazmem i zapałem. Wiem, że zainspirowało to kolejne działania.

Kilka listów możliwe, że niestety nie dotarło do miejsc przeznaczenia. Na pewno wiem, że jeden ode mnie do Kamerunu "zaginął" i chociaż to przykre to wysyłając listy zwykłe z taką opcją też się liczyłam.
Nie jestem w stanie podziękować każdemu z osobna ale jestem ogromnie wdzięczna wszystkim zaangażowanym,  że podjęli mój pomysł i dzięki Nim zrealizowaliśmy go nawet więcej niż dziesięciokrotnie!
Akcję Uszyj workoplecak dla dzieci w Afryce uważam za zakończoną z sukcesem!! ♥️

Comments

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Jak uszyć węża - tutorial

Tęczowy wiatrak - darmowy wzór PP / Rainbow windmill - free PP pattern