Skip to main content

Co znajduje pod choinką maniaczka patchworku?

Oczywista odpowiedź to... tkaniny. Ale tym razem prezent nie był oczywisty :) Mój Mikołaj, czyli Mąż (obaj na M ;) zamówił mi wyjątkową koszulkę, tak żeby nie było wątpliwości jaki mam nałóg :) Zdjęcie zrobione w Wigilijny wieczór.


Na szybko tuż przed Świętami robiłam papierowe bombki, zachwyciły mnie u Silanny i stwierdziłam, że też takie muszę mieć :) Z kolei jeżowce robiłam dwa lata temu i muszę za rok do nich wrócić. Oba typy wytworów na naszej choince wyglądają tak.





Instrukcję na papierowe kule znajdziecie tutaj, a na jeżowce tutaj, chociaż ja uczyłam się jak je robić z ustanego przekazu nieblogowej przyjaciółki Pauliny :)

Pozdrawiam Was ciepło i po świątecznej przerwie wracam do swojego nałogu!

Comments

  1. Prezent przedni , już jestem zazdrosna hihi ;-)Ula miłego świątecznego wieczoru życzę :-)

    ReplyDelete
  2. Swietny prezent, bardziej trafionego dostac nie moglas....milego swietowania:)

    ReplyDelete
  3. Rewelacyjna koszulka!!! Miłego finiszu świątecznego życzę!

    ReplyDelete
  4. no koszulka genialna! świetny prezent!

    ReplyDelete
  5. Pomysłowy ten Twój Mikołaj ;) Koszulka faktycznie do pozazdroszczenia, podoba mi się :)
    Ozdoby choinkowe też niezwykle oryginalne, koniecznie muszę o takich nietłukących się pomyśleć za rok - dzięki za tutki do nich :)

    ReplyDelete
  6. ciekawa choinka , i choinki na niej i słomiany konik, prezent wspaniały , bo przemyślany
    dobrych świąt

    ReplyDelete
  7. świetna koszulka :) Pozazdrościć takiej... pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  8. Ja też chcę taką koszulkę!!! :D

    ReplyDelete
  9. koszulka fantastyczna :)
    piękne ozdoby ...
    pozdrawiam poświątecznie

    ReplyDelete
  10. Ula, Twój mąż miał genialny pomysł na prezent dla Ciebie ( koniecznie mu pogratuluj:))
    wyglądasz uroczo, gratuluję wygranej w konkursie - poduchę już kiedyś chwaliłam i podziwiałam za wzór , dziękuję za wpis, dużo ciepełka w Nowym Roku:)

    ReplyDelete
  11. Fantastyczny prezent! Mężowi gratulujemy kreatywności!

    ReplyDelete
  12. no no koszulka bardzo seksi, a jezyki i bomby super, chyba też spróbuję ale dopiero w przyszlym roku pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Kreatywnego i pięknego roku 2012!!!

    ReplyDelete
  14. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku 2012 !!!,

    zapraszam;

    http://mariazander.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Twój mąż miał świetny pomysł, super koszulka:)
    Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moje candy:)

    ReplyDelete
  16. Hihihi :) no faktycznie nie spodziewałam się takiego prezentu :) Super pomysł :) Wszystkiego co najlepsze w tym roku życzę ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial