Skip to main content

Kosmetyczka

W wolnej przedświątecznej chwili powstała prosta kosmetyczka, z przeznaczeniem raczej na dokumenty niż na kosmetyki dla mojej Cioci. Cioci zawdzięczam wiele, więc ta kosmetyczka to i tak o wiele za skromny prezent. Jest mała, wysokość ok. 16 cm, Jedyna ozdoba to ten ścieg przy zamku. Mam nadzieję, że się spodoba i dotrze jeszcze przed Świętami :)



Jeszcze szybko szyjące się worki na pierniczki. Wersja najprostsza na świecie :) Pierniczki to nasze dzieła rodzinne ;)


Dziękuję Wam za tyle przemiłych komentarzy do koni i gitar! Odpowiem od razu na zapytania.
Kamilo - jak przyszły tkaniny to na początku też się bałam, że jednak tkanina z konia będzie się zlewała z tłem (mój mąż by potwierdził jak go zadręczałam: ta noga chyba się zlewa z tłem ;) ale na szczęście to na zdjęciach tak tylko wygląda, w rzeczywistości nie ma takiego efektu. Koń ma 16 elementów, aż do P :)

Madziula - co do kształtów to zawsze drukuję jeden schemat więcej, tnę na kawałeczki i od nich wycinam kształt z zapasem na szwy, przykładając papierowy wzór prawą stroną do prawej strony tkaniny. O papierze śniadaniowym też myślałam, ale przy takiej ilości do przerysowywania nie miałabym cierpliwości, no i często zdarzają mi się poprawki- prucie i ponowne przeszywanie (czasem po dwa,trzy razy w jednym miejscu) i nawet papier z drukarki się rozrywa, więc zrezygnowałam z tego pomysłu.

Przyznam się Wam, że koni też miało być 6 sztuk, ale wymiękłam, do tego uprościłam sobie grzywę konia, bo ilość elementów zaczynała mi działać na nerwy. Osobiście nigdy chyba się takich podkładek nie dorobię. Byłoby mi szkoda na stole na pastwę herbaty je położyć, bo ja z tych wszystko rozlewających jestem :) 

I czas na życzenia - to na pewno mój ostatni post przed Świętami, więc życzę Wam na ten czas rodzinnej atmosfery i doświadczania Bożego Narodzenia w Waszych sercach! Radosnych Świąt!!
Ula

Comments

  1. Zycze Ci rowniez zdrowych, spokojnych wesolych swiat i wspanialych podarkow pod choinka.Pozdrawiam milo .)

    ReplyDelete
  2. Pierniczki wyglądają smakowicie,a kosmetyczka jest urocza i bardzo kobieca. Ciocia na pewno będzie zachwycona:)

    ReplyDelete
  3. Ula i dla Ciebie również cudownych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia! Niech to będzie dobry czas:)

    ReplyDelete
  4. Prezent trafiony,nic dodać nic ująć.A bombeczki ślicznie wyglądają na choince.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial