Skip to main content

Naparstki Mikołajowe

Mikołaj Mąż podarował mi w tym roku dwa piękne naparstki z Museum Collection i nawet wiem, że kupił je w National Portrait Gallery w Edynburgu.



A przed Świętami dostałam jeszcze od Męża pięć innych naparstków z okazji "bo była taka okazja na ebayu" ;)
Ptak to modraszka - darzę niebieskie ptaki szczególną sympatią!


Te trzy niebieskie nie dość, że zasilą kolekcję jednokolorowych niebieskich to jeszcze mają cudowne wiatraki.


W Nowy Rok wkroczyłam więc z powiększoną kolekcją naparstków (stan na dziś to 146 sztuk) i prawie gotową kolejną półeczką, którą Tata z Chłopakami zbijał po Sylwestrze - jak to mówi nasz Jaś: "przystukali" i jest gotowe!

Comments

  1. Piękne prezenty! Ten drugi z Museum Collection ma śliczny wzór. A takie dwa drewniane też mam u siebie, są cudne! :) Ślę serdeczności!

    ReplyDelete
  2. Prześliczne naparstki .Mikołaj się postarał :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Piękne... Mój Mąż nie kupuje mi jeszcze naparstków na ebayu ale jak gdzieś jedziemy, to wyszukuje ich w sklepach z pamiątkami...

    ReplyDelete
  4. Ula, to ja już wiem, dlaczego nie mam ani jednego naparstka! Wszystkie są u Ciebie :)

    ReplyDelete
  5. Naprawdę wszystkie naparstki w moim guście
    ale 2 pierwsze skradły moje serce !!! pozDrawiaM :)

    ReplyDelete
  6. Piękne naparstki, jeszcze kilka lat temu nie miałam pojęcia, że te maleństwa mogą być kolorowe, porcelanowe, szklane...itd....itd.
    Nawet nie przyszłoby mi do głowy ,że to tak cudne drobiazgi. Powodzenia w dalszym zbieractwie:-) I nie zapominaj się nam tu chwalić swoimi zdobyczami ;-)

    ReplyDelete
  7. Prześliczne ! A te drewniane skradły moje serce:)Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  8. Hermosos dedales y bonito detalle de tu esposo.
    Besos

    ReplyDelete
  9. Brawo dla męża, taki maż to skarb :). Mój nie ma naparstkowego zaciecia, chociaż wspiera mnie robiąc dla mnie gabloty :). Uściski

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial