Skip to main content

Weekend zmian

Wszystko u mnie stoi, bom nadal chora :/ ale coś tam ciemną nocą dłubię.

Uszyłam dwie ostatnie gwiazdy (11), (12) i robię całą resztę związaną z narzutą- myślę że do końca października uda mi się ją wykończyć! Nie przewidziałam pewnych braków materiałowych ale jakoś się musi udać :)Na zdjęciach mają już częściowe obramowanie

Gwiazda Schody Sądowe


Gwiazda Półkwadraty- Trójkąty


Po drodze uszyłam kosmetyczkę kuferek. Zbierałam się do niej tydzień, aż wreszcie jest i jestem dumna, bo nie sądziłam że się jednak mi uda :)Szyłam według tutka z tej strony. Ja zrobiłam mniej owalny kształt i usztywniłam kamelą plus ociepliną. Szyje się dość przyjemnie choć z tutoriala można polegać tylko na zdjęciach bo tłumaczenie google z chińskiego na nasze jest kosmiczne, no i ostatnie przyszywanie wymaga szycia ręcznego a tego już nie lubię. Oby się spodobała nowej właścicielce.




No i na koniec coś związanego ze sklepem PatchworkShop.pl. Od tygodnia jest w nim totalna wyprzedaż i stwierdziłam, że już czas ogłosić z jakiej przyczyny. Otóż do 31 października chciałabym zakończyć moja przygodę z handlem. Tkaniny są cudowne, Klienci bardzo fajni i jest to super przygoda która mnie wiele nauczyła, ale z kilku przyczyn nie będę tej działalności kontynuować. Firmę zawieszę i mam nadzieję że od września 2011 uda mi się do nie wrócić - ale już tylko do szycia nie do sprzedaży tkanin. Tak więc jeśli macie ochotę kupić coś po wyprzedażowej cenie to zapraszam- płatności mogą być dokonywane do końca listopada, ale zamówienia tylko do 31.10.

Dziś po angielsku nie będzie bo nie dam rady. Pojawię się za jakiś czas na blogu jak już skończę narzutę bo innego szycia po drodze nie mam, no i spraw firmowych mam mnóstwo. Ale do Was będę zaglądać.

Ściskam Was ciepło:) bardzo mi miło gdy tu zaglądacie i piszecie.

W poprzednim poście ann007 napisała, że jestem jak Wincenty Pstrowski- najpierw sprawdziłam któż to był (ach ta moja historyczna ignorancja), a potem się uśmiałam :) bardzo mi miło zostać przodownikiem pracy ;) Dziękuję ann007 za poprawę humoru i wszystkim Wam za dobre słowa :)

Comments

  1. gwiazdki piekne jak zwykle,ciekawa jestem gotowej narzuty; kosmetyczka wyszła Ci rewelacyjna!
    Nie znikaj na długo!!!

    ReplyDelete
  2. po prostu musiałam znaleźć chwileczke zeby napisać
    komentarz pod twoim postem.
    bedzie mi troche brakowało twoiego sklepiku
    ale skoro tak trzeba...
    i to jest najlepsze wyjście z sytuacji, to powinnaś tak zrobić.
    wierze że powrócisz z biznesem i bedziesz mocniejsza!
    p.s
    podeślesz mi te linki

    ReplyDelete
  3. Zamarłam, jak zobaczyłam kosmetyczkę!!!! rewelka!!

    ReplyDelete
  4. Ostatnie gwiazdki prześliczne, a narzuty już się nie mogę doczekać :).
    No i kosmetyczka superancka Ci wyszła.
    Szkoda trochę sklepiku. A na dodatek wszystko chciałabym kupić ;)

    Wracaj do nas szybko i powodzenia !!!

    ReplyDelete
  5. Szyjesz wspaniale, ale ta kosmetyczka to prawdziwa rewelacja. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  6. Kosmetyczka - kuferek piękna, rewelacyjna, po prostu super.
    Na narzutę czekam z niecierpliwością.
    Co do sklepu, to bardzo szkoda, szczególnie, że nawet nie zdążyłam wpaśc na zakupy.

    ReplyDelete
  7. pędzisz z tymi gwiazdami jak szalona dosłownie...

    ReplyDelete
  8. Kosmetyczka dla mnie piękna, sama się przymierzam, ale chyba jeszcze poczekam :)
    Pozdrawiam i idę oglądać materiały do sklepu :)

    ReplyDelete
  9. Uleńko co z tobą będziesz jaszcze szyła?

    ReplyDelete
  10. Agatko, żyję, szyję ale wszystko mam rozgrzebane i nie ma co pokazywać. Nawet gwiazdka na wyzwanie się szyje:) no ale zawieszanie firmy i wyprzedaż to sporo roboty więc za jakiś czas coś pokażę.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial