Skip to main content

Letnia pocztówka konkursowa / Summer postcard contest

Moja letnia pocztówka na konkurs w B-craft. Latawiec od zawsze kojarzy mi się z wakacjami nam morzem, zresztą od kiedy mieszkamy nad morzem to co jakiś czas taką wizję realizujemy, niekoniecznie latem :) Na lamówkę koniecznie chciałam wykorzystać brzegi fabryczne.
I made a postcard for contest on B-craft. When I think about summer the first thing I recall is kite. Since we live near sea we have many opportunities to fly a kite on the beach. 


Tył zrobiłam papierowy ze znaczkiem wyciętym ze znaczkowej tkaniny i moją nową pieczątką. Wzór latawca zrobiłam sobie sama jako częściowe paper piecing.
I made binding using selvages and paper back I used post stamp from fabric and my new rubber stamp. The kite pattern was made by myself partly as a foundation paper piecing.


To była świetna zabawa, dobrze że są takie okazje motywujące żeby spróbować czegoś nowego.
It was good fun and I do like contest when you have to try something new.

Comments

  1. Śliczna, kolorowa kartka! Ja nigdy nie puszczałam latawca, a to chyba fajna zabawa. Może kiedyś spróbuję :)

    ReplyDelete
  2. Rewelacja! Karteczka bardzo pomysłowa i dopracowana w każdym calu, jak to Ulu u Ciebie:) Życzę powodzenia w konkursie.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial