Skip to main content

Literkowy zryw

Trzy dni temu pierwszy raz od roku wyjęłam matę i nóż. Dwa dni temu maszyna przypomniała mi ile radości daje szycie. Wczoraj i dziś w przyśpieszonym tempie kończyłam narzutę z heksagonowym alfabetem. Spieszyłam się bardzo i udało się, już dziś kołderka jest w swoim nowym domu!




Literki zszywałam ręcznie jeszcze na Malcie, teraz naszyłam już maszynowo na piękną szarą tkaninę z wzorem liter. Stonowane tło było doskonałe dla kolorowych liter. Lamówkę zrobiłam dwukolorową a tył w drobne czerwone groszki. Pikowanie tylko po krawędziach liter, całość artystycznie wymiętolona - świeżo po wyjęciu spod maszyny.


Wyszła kwadratowa kołderka dla małej Księżniczki. Ma wymiary ok 1,5m x 1,5m. Inspirowałam się quiltem z japońskiego czasopisma i oczywiście kolorystyka to wariacja na temat oryginału.


Chciałabym mieć więcej czasu na szycie :)
Do zobaczenia!
Ula

Comments

  1. Cudna! Jestem nią zauroczona :) Przepięknie Ci wyszła.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Po tak długiej przerwie na pewno miałaś mnóstwo radości z szycia:)
    Narzuta jest piękna i bardzo pracochłonna. Już samo zszywanie heksagonów zajęło Ci pewnie mnóstwo pracy.

    ReplyDelete
  4. Wyszła prześlicznie :) Nie mogło być inaczej, bardzo nie napracowałaś i było warto. Tło rzeczywiście świetnie eksponuje kolorowe literki :) Podziwiam za hexy :)

    ReplyDelete
  5. Witaj w kraju :) Fajnie, że znów zasiadłaś do maszyny... domyślam się jak musiało Ci tego brakować, bo też tak mam... dzień bez maszyny to dzień stracony :P świetnie skomponowałałaś to w całość, ta szara tkanina w literki świetnie wyeksponowała heksy :) Pozdrawiamy!

    ReplyDelete
  6. Ula, narzuta jest przepiekna, a tych heksagonów tos sie musiała naszyć tam recznie,że ho,ho. Podziwiam takie dzieło!!!

    ReplyDelete
  7. Ależ miałaś tempo w szyciu. Normalnie pewnie przykleiłaś się do maszyny :) Tak trzymać!
    Bardzo mi się podoba efekt końcowy narzuty. Tło podkreśla literki, całość jest kolorowa i bardzo edukacyjna!
    Pozdrawiam
    Kamila

    ReplyDelete
  8. Podziwiam Twoją kołderkę. Samo szycie ręczne tych literek to już godne podziwu. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  9. Optymizm bije od kołderki i od Twojego wpisu! :) Kolory są śliczne, tło idealnie zagrało. Ilość pracy którą włożyłaś w heksagony - niewyobrażalna, ale zdecydowanie warta każdej cennej sekundy spędzonej na szyciu!!! Koniecznie musisz tak częściej :)))

    ReplyDelete
  10. przepiękna ... wiele godzin musiałaś przy niej spędzić :-) gratuluje efektowne

    ReplyDelete
  11. FABULOUS idea! Love the rainbow and gradation!

    ReplyDelete
  12. Cudownie wyszło. Fantastyczna praca

    ReplyDelete
  13. Wróciłaś do domu i od razu do dzieła:) Super edukacyjna robota:) pozdrawiam i czekam na jakąś wspólną kawę

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) ja też czekam, niech tylko wrócimy do Zielonej z wakacyjnego wyjazdu to się odezwę!

      Delete
  14. piękna i bardzo pomysłowa, edukacyjna kołderka, podziw dla ilości heksagonków do których brakuje mi cierpliwości. Witaj w Polsce :) jestem spóźniona w wiadomościach ale bardzo się cieszę. :)

    ReplyDelete
  15. Jestem pod wrażeniem pracy i mistrzostwa - coś pięknego! :)

    ReplyDelete
  16. Och jak dawno mnie tu nie było...a kołderka cudo! nie mogę wyjść z podziwu...masa pracy i czasu, ale efekt fantastyczny!
    Pozdrawiam cieplutko z deszczowej dziś Szwecji :)

    ReplyDelete
  17. Cudne heksagonki! Narzuta prezentuje sie rewelaczjnie!

    ReplyDelete
  18. Prawdziwe cudeńko uszyłaś i tyle pracy w nia włożyłaś...
    Naprawdę podziwiam...

    ReplyDelete
  19. Kołderka wyszła cudnie! Taka misterna, kolorowa i po prostu ładna!

    ReplyDelete
  20. Podziwiam!Niesamowita jest ta kołderka,dla mnie to prawdziwe mistrzostwo!

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial