Przejdź do głównej zawartości

Christmas Caroling Row Along 2017



Heksagonowa kosmetyczka, naparstek HMY Britannia

Miałam szyć co innego ale już nie mogłam się oprzeć heksagonom. Wygrzebałam więc te wygrane jakiś czas temu w candy u Mai i docięłam nowych. Uszyłam kosmetyczkę, dzieci kilka razy podpytywały dla kogo szyję więc tym razem mogłam powiedzieć, że nareszcie dla nas. Kosmetyczki są towarem deficytowym u nas w domu więc powstanie jeszcze druga ale nie heksagonowa.

przód

tył

Podszewkę zrobiłam z pasków z resztek.


Kosmetyczkę zgłaszam do wyzwania Szuflady: Feria Barw.

http://szuflada-szuflada.blogspot.co.uk/2017/04/wyzwanie-kwietniowe.html

A z naparstkowych nowości zwykły ale pamiątkowy naparstek Her Majesty's Yacht Britannia czyli majestatycznego jachtu Królowej Elżbiety, który zwiedzaliśmy ostatnio i jestem zdecydowanie zaskoczona jak bardzo mi się tam podobało!




Komentarze

  1. Kosmetyczek ja osobiście nie szyję, bo w domu pół tony gotowych, ale te szyte są najpiękniejsze, najlepsze i pewnie zawsze potrzebne. Twoje wyszły cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się nadziwić, jaka precyzja. Kosmetyczka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest.niby każdy heks inny,a wszystko idealnie współgra ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziewczęca wyszła. Podziwiam precyzję w szyciu i pikowaniu. Jak spod linijki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kosmetyczka. Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyczka świetna, bardzo mi się podoba.Naparstek bardzo fajny , pamiątka po zwiedzaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta kosmetyczka, zwłaszcza przód mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful thimble, beautiful job.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyczka urocza, bardzo podobają mi się kolorki!
    Super pamiątkowy naparstek :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna kosmetyczka! Kolorowa, radosna, energetyczna!
    Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  11. Original neceser....Y Bello dedal
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Twoja kosmetyczka, życzę powodzenia w szufladowym wyzwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ piękna! Heksagony widzę w takiej formie pierwszy raz i bardzo mi się podobają :) powodzenia w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne heksiki :-) Takie małe, kolorowe, urocze co-nieco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ileż precyzji i cierpliwości! I piękne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna !! Świetna kombinacja tkanin !

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna praca ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna kosmetyczna :) Perfekcyjne wykonanie, jestem pod wrażeniem twoich umiejętności :) Wspaniały blog prowadzisz :) Dużo pomysłów i inspiracji :) Już obserwuję, więc na pewno będę Cię często odwiedzać :) Zapraszam też do siebie, na:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna kosmetyczka. Ja tyle ich już uszyłam ale nigdy z heksagonów, więc tym bardziej podziwiam za perfekcyjność. Pozdrawiam serdecznie, bo dawno tu nie zaglądałam do ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dobre słowo motywuje :)

Popularne posty z tego bloga

Aparat wzór paper piecing / Camera FPP pattern

Po powrocie

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Instagram