Skip to main content

Proporzec na znaczki / Pins display

Chyba nie udzieli nam się nowe zbieractwo ale pomysł na taki proporzec na znaczki i przypinki powstał już dawno. Zmotywowana nowymi okazami uszyłam go wczoraj. Najstarszy ma około 35 lat i to któryś ze znaczków z polskich schronisk górskich. Najnowsze są znaczki z ptakami, wspierające RSPB czyli organizację opiekującą się szeroko pojętą naturą.
True travel memories are on this pennant. I made it yesterday to display all our family pins and badges. I think the oldest is about 35 years old and comes from Polish mountain shelter. The newest was bought two weeks ago and this is a bird from RSPB collection. 






Comments

  1. O proszę, całkiem spore stadko już się Wam uzbierało. Ja tu jednak węszę nowe hobby, bo już teraz to niemała kolekcja :)
    Proporzec śliczny, bardzo dobry pomysł na przechowywanie takich pamiątek! Dobrego popołudnia!

    ReplyDelete
  2. ja mam taką tajemną puszkę ze znaczkami ... z młodzieńczych lat ... nie umiem się z nią rozstać ..:) znaczki są super

    ReplyDelete
  3. Ja zbierałam kiedyś przypinki, ale to było w czasach harcerstwa. Miałam je później poprzypinane do harcerskiej chusty i powieszone w pokoju. Sama nie wiem , co z nimi zrobiłam. Pewnie wyrzuciłam podczas jakiś porządków przedświatecznych :(. Bardzo mi się podoba Twój proporzec :).

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial