Skip to main content

Kartki świąteczne rodzinne/ Christmas cards by kids

Kilka miesiecy temu wygrałam w jednym z wyzwań Szuflady wyróżnienie w postaci kuponu na zakupy w eko-deco. Zaplanowałam więc zakupy na kartki Bożonarodzeniowe: pieczątki i kształtki ze sklejki. Miałam je zrobić sama ale pozwoliłam na kretywność dzieciom i okazało się to strzałem w 10! Dzieciaki nawet pieczątki robiły lepiej niż ja i dobierały fantastyczne kolory. To efekty naszej pracy.
Few months ago I got a coupon to make some shopping in eko-deco. I bought few things to make Christmas cards and last Satruday I let my kids to do almost all work because they are perfect in doing it! I'm very happy how the result looks!



Comments

  1. Bellas tarjetas, felicidades a los autores.
    Besos

    ReplyDelete
  2. Świetne karteczki.Bardzo pomysłowe.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. No to potrzebne zapasy porobione! Super robota!

    ReplyDelete
  4. Cześć,
    Bardzo fajne te kartki. O wiele lepiej dostać ręcznie robioną, niż gotowca ze sklepu :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial