Skip to main content

Kolejny kapelusz / Another bucket hat

Na potrzeby wyjazdu na nasze jesienne wakacje uszyłam najmłodszemu synkowi kolejny dwustronny kapelusz. Pierwszy pokazywałam jakiś czas temu. Nadal polecam ten tutorial oliverands.com bo jest prosty i przyjemny w szyciu! Tym razem jako drugiej użyłam tkaniny Peter Rabbit - dopóki Antoś jest bobasem to wolę tą stronę, chociaż starsi bracia wolą tą drugą stronę kapelusza :)
I made my second reversible bucket hat for our autumn holidays. The first one I made few months ago and I still highly recommend the pattern from oliverands.com. This time as a second fabric I chose Peter Rabbit fabric from Craft Cotton Co. As long my youngest is a baby I prefer this side of the hat. His older brothers prefer the other side :)


Comments

  1. Świetny kapelusik. Ja niestety z tych nieszyjących, ale zamówiłam najmłodszemu synkowi na nasz wyjazd do PL czapkę dwustronną. Mój syn już się w "bajki" nie bawi, on ma 6 lat i mówi,że jest "męski" w zwiazku z czym czapka jest w Minecraft ;).

    ReplyDelete
  2. Super kapelusik.Ja z maszyną jakoś dogadać się nie mogę :)

    ReplyDelete
  3. Beautiful hat.
    Have a good sunday.

    ReplyDelete
  4. Cześć,
    Bardzo podoba mi się ten kapelusik oraz materiały z jakich jest uszyty. Antoś wygląda w nim bardzo męsko. Kapelusz w traktory, to jest coś!
    Pozdrawiam,
    Kasia

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial