Skip to main content

Przezroczysta kosmetyczka / Vinyl zipper pouch

To jedna z rzeczy, które nie czekały u mnie długo na realizację, jakieś 24 godziny, a szyłam mniej niż godzinę... Przeglądałam rano Instagram z moją 10latką i to ona zauważyła przezroczystą kosmetyczkę a oficjalnie vinyl pouch. Na blogu Natalie Hungryhippie Sews znajdziecie prosty przepis na uszycie takiej kosmetyczki i jeszcze innych świetnych vinylowych saszetek i podbijających świat saszetek z brokatem (brokatowa saszetka jest kolejna na mojej liście).
Yesterday I made my very first vinyl pouch and it was super fast project! You will find super easy tutorial on Natalie's sewhungryhippie blog! When my daughter saw Natalie's vinyl keepcases on my Instagram feed she was first to tell me that we can do it! 


Do uszycia wykorzystałam okładki z zeszytów! Naprawdę! Moje dzieci musiały mieć okładki na zeszytach w szkole na Malcie. Tutaj nie są potrzebne ale jak to chomik, zabrałam ze sobą te w dobrym stanie. I po 2,5 roku doczekały się nowego życia. Mam ich jeszcze sporo więc wykorzystam na pewno!
W mojej wersji dodałam wewnętrzną kieszonkę a sposób z podklejaniem taśmy pod stopkę by szyć po sztucznym tworzywie sprawdził się genialnie! Przy okazji na zdjęciu mój patyczek do wypychania rogów, tzn stary pędzel do malowania ;)It was so easy to make but the most important it's upcycled! I've used school notebook covers. My kids had to use them when we lived in Malta and I took them to Scotland. They waited 2,5 year to get new life
I added one more inside pocket and it's a pouch for my new EPP project papers. I still have a lot of notebook covers to upcycle. The plan is to do also a glitter pouch!
The small stick on the right is an old paintbrush. I use it to poke the corners. 


Jeśli macie konto na Instagramie i macie ochotę zajrzeć do mnie (tam o wiele więcej się dzieje...) to znajdziecie mnie na moim profilu @ulinkasco
If you are on Instagram you can find me there as @ulinkasco

Comments

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial