Skip to main content

Dla dziewczynki/ For Girl

Zabrałam się za narzutę dla pewnej Dziewczynki. Moja Córka jak zobaczyła, że szyję narzutę z kolorowych materiałów zapytała czy dla niej- odpowiedziałam jej że dla dziewczynki, na co Natala mocno się zdenerwowała. A tak na prawdę szyję narzutę dla mojej Dziewczynki, która jest dla mnie najbardziej wyjątkową dziewczynką i będzie miała trzecie urodziny :) taka odpowiedź podziałała uspokajająco - teraz jak siadam szyć słyszę od Natalki "ja jestem twoją dziewczynką" :)
szyje się szybko, choć monotonnie, ale już połowa pracy za mną
It will be quilt for Girl, a special Girl, because it's for my daughter for her 3'rd birthday. She didn't know that it will be for her and she was angry that I'm sewing something for another girl, but I said her that she is my special Girl. Now every time when I'm taking this fabrics she says: "I'm your Girl Mum".
This quilt is very easy so I'm in a half way.




Przy okazji pokazuję moje "odkrycie". Kiedyś u Madziuli przeczytałam o szyciu kilku elementów jeden po drugim bez odcinania nitki, co oszczędza nitkę i również czas. Wtedy jeszcze nie wiedziałam jak to praktycznie zastosować, ale przy szyciu tej narzuty bardzo mi się to przydaje i wygląda mniej więcej tak:
It's my new "discovery"- sewing several elements without cutting threads. I've found this on Madziula blog. It looks like this:


Na koniec zapraszam Was do nowego miejsca, gdzie będzie można kupić tylko patchworkowe wyroby. Miejsce wyjątkowe, Dziewczyny się napracowały, ja nie przypisuję sobie żadnych zasług, bo nie miałam niestety czasu pomagać w powstawaniu bloga. Zapraszam Was do Mody na Patchwork, gdzie znajdziecie prace Maryny, Wioli, Gazyni i Marienki no i może też moje, choć na chwilę obecną nie mam nic do pokazania ;) oczywiście inni patchworkowi sprzedający też się pojawią!
I also invite you to new place where you could buy some patchwork things, quilts, pillows etc. In English it's called Patchwork Fashion

Comments

  1. niewiem czy o tej metodzie mówisz ale ja też szyje taśmowo .

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam patchwork,bardzo jestem ciekawa jak będzie wyglądała gotowa narzuta :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Kolejna narzuta zapowiada się obiecująco. Też staram się szyć bez odcinania nitki. Do Mody...już zaglądałam i będę zaglądać częściej.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
  4. Love the fabrics you are using. Your daughter will love her new quilt

    Love and hugs Gina xxx

    ReplyDelete
  5. Cieszę się że mogłam się przydać :) inspiracyjnie i oszczędnościowo :)

    ReplyDelete
  6. blok ze strażakiem jest bombowy! Cała narzuta też taka będzie:) - nie zgaduję - wiem:)))

    ReplyDelete
  7. też tak szyję oszczędnościowo;) Szybciej idzie:)
    Narzuta zapowiada sie super, śliczna będzie, bardzo kolorowa:)

    ReplyDelete
  8. Narzuta uroczo się zapowiada:))Pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
  9. Pięknie. Szczęściara z tej Dziewczynki :) Do Mody na Patchwork będziemy zaglądać!

    ReplyDelete
  10. Ula...CHYBA MI 'ZNIKNELAS'...A to dlatego,ze i ja zapomnialam wziac Twoj blozek pod obserwacyjke...PRZEPRASZAM,ale mi sie zrobil straszny 'kociol' organizacyjny-zarowno z nowym blogiem,jak i nowym sklepikiem i USZLAS MOJEJ UWADZE :-((( Ula - sorki jeszcze raz i postarajmy sie OBIE to naprawic,jesli jeszcze chcesz i mozesz...Bardzo lubie Twoj blog i wszystko,co robisz-posprawdzalam i COS mi sie nie zgadzalo-komentowalam TYLKO tym,ktorych mialam na liscie czytelniczej-Ciebie umiescilam tylko w linkach i strasznie mi przykro... teraz juz wiem...
    Twoja nowa narzutka zapowiada sie slicznie.Pielne kolorki i na pewno bedzie wspaniala...
    Serdecznie Cie pozdrawiam-Halinka-

    ReplyDelete
  11. O!!! Powodzenia! To na pewno nie jest łatwe. Z niecierpliwością będę czekać na efekt, tym bardziej, że to dla dziewczynki:) A mnie teraz wszytsko, co dla dziewczynek, baaardzo interesuje:)

    ReplyDelete
  12. no widzicie, Wy już dawno taśmowo szyjecie a ja mam swoje małe odkrycie ;) dziękuję za miłe komentarze! narzuta się szyje, chociaż wczoraj po przyszyciu bloków w złej kolejności i pruciu zrobiłam sobie urlop ;)

    ReplyDelete
  13. I love the policeman fabric cut in half! IT is funny! lol

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial