Skip to main content

Rozdawajka / Giveaway

W związku z tym, że coraz liczniej odwiedzacie mojego bloga ogłaszam Rozdawajkę. Do wygrania kosmetyczka uszyta wczoraj, specjalnie na tę okazję, w technice crazy patchwork. Wymiary: wysokość 15 cm, długość ok 20 cm. Jedna strona w soczystej czerwieni, druga bardziej stonowana w odcieniach zieleni, żółci i błękitu.
Uszyta z cennych skrawków i próbek, które pozostały mi z szycia, a które skrzętnie gromadzę. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. O samej technice crazy patchwork z małym tutkiem jutro.
 I've decided to make a Giveaway and you can win a cosmetic bag that I made yesterday. Size about 15 centimeters high and 20 centimeters width. It was made of Crazy Patchwork Blocks. One side is in red colors, the other side made in green, yellow and blue. Tomorrow I will write mini tutorial how to make Crazy Patchwork Block.


Zasady Rozdawajki:
1. Zostaw komentarz pod tym postem.
2. Zamieść na swoim blogu informację (ze zdjęciem) o Rozdawajce.
3. Jako, że chciałabym aby szczególnie docenieni byli ci, którzy stale tu zaglądają, proszę zostawcie przynajmniej jeden komentarz pod dowolnym postem zamieszczonym od jutra do końca trwania Rozdawajki (do 01.01.2011 r.). W losowaniu wezmą udział wszyscy, którzy wpiszą się pod dzisiejszym postem o Rozdawajce i pod przynajmniej jednym kolejnym postem.
4. Osoby anonimowe nie muszą umieszczać nigdzie informacji o zabawie i są też zaproszone do udziału- oczywiście po spełnieniu warunku z punktu nr 1 i 3 :)
 Here are the rules:
1. Write a comment on this post.
2. Put the information about this Giveaway on your blog.
3. Write at least one more comment on post that will be published on my blog from tomorrow to 1st January 2011. It's because I would like to appreciate those who visit me more often.
4. If you don't have your blog you are also welcome to take part in this giveaway if you fulfill point 1 and 3. And remember to write your e-mail

Rozdawajka trwa od dziś (28.11.2010 r) do 01.01.2011 r. Ta kosmetyczka to prezent na Nowy Rok dla Ciebie lub jeśli masz ochotę dla Twojej koleżanki, Mamy, Żony...
You have time to 1st January 2011 to enter this Giveaway. This cosmetic bag is supposed to be a present for you or your friend, mother, wife... 

Wszystko chyba już jasne, zapraszam Was do Zabawy. Szczęśliwą Osobę wylosuje Random Generator w dniu 02.01.2011 r.
Have a good fun. The Winner will be selected by Random generator and announced on 2nd January 2011. 

Edit: osoby anonimowe oczywiście proszę o zostawienie adresu e-mail.

Comments

  1. ja podziwiam za takie szycie!!!Kosmetyczka bardzo mi sie podoba więc ustawiam ustawiam sie po nia w kolejczce, która na pewno bedzie dłuuuga! pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. To ja druga będę, co nie ma żadnego znaczenia, i tak nie zostanę wylosowana.

    ReplyDelete
  3. Jakie piękne, kolorowe :)
    Zapisuje się chętnie:)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. To ja też staję w kolejce po tę prześliczną kosmetyczkę :))

    ReplyDelete
  5. Wiem już, że Twoje dzieła są wspaniałe, a że kosmetyczka, którą nabyłam, przeznaczona jest dla szwagierki, z przyjemnością wylosuję coś dla siebie :) Zwłaszcza, że 1.1 obchodzę jedne ze swoich imienin ;)
    Aneladgam, http://lylis.blox.pl

    ReplyDelete
  6. Oooooooch, jaka piękna kolorystyka, cudna jest, piszę się :)) Zapraszam też na moje candy :)

    ReplyDelete
  7. śliczne kolorki:) może do mnie się szczęście uśmiechnie... Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Taka kosmetyczka to marzenie! Kolejka coraz dłuższa, pora się ustawić :)

    ReplyDelete
  9. Dzień Dobry

    Swój e-mail wpisuje gdy Pani taką piękną kosmetyczką czaruje.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    ReplyDelete
  10. Następna śliczna praca, w którą włożone jest tyle serca - bo wiem ile trzeba pracy przy tylu kawałeczkach :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  11. piękna kosmetyczka! Ustawiam się po to cudeńko!

    ReplyDelete
  12. piękne sa :) ustawiam się w kolejce :):):)

    ReplyDelete
  13. Please enter my name in your giveaway. I want to thank you for becoming a follower of my blog. Thank you for visiting me.
    www.quiltingsampler.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ulinko...:):)mile co?
    w swej che ci posiadania takowego cuda podisuje sie i na blogu informacje zaraz umieszczam...piekna ta kosmetyczka:)i podziwiam ja bym nie umiala(niestety)takiej uszyc...

    ReplyDelete
  15. gdzież bym nie stanęła do kolejki :)))))

    z wielką przyjemnością :)))

    ReplyDelete
  16. Ja również dam szansę szczęściu:) Może to cudeńko trafi do mnie?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
  17. No to ja też staję w kolejce, a nóż poszczęści mi się :)
    goska0123@wp.pl

    ReplyDelete
  18. Ja też jestem chętna do przygarnięcia tej kosmetyczki - bardzo mi się ona podoba:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  19. Z chęcią zaopiekuję się tą kosmetyczką:)

    ReplyDelete
  20. Śliczna! Zapraszam również na candy u mnie - do 11.12 - www.mojehafty.pl

    ReplyDelete
  21. Oczami wyobraźnie już widzę, co mogłoby się w niej znaleźć :D
    Więc chętnie ustawiam się do kolejki :)

    ReplyDelete
  22. Ja też się zapisuję - świetne kosmetyczki :-)

    http://katarzynap.blox.pl/html

    ReplyDelete
  23. ja jutro podlinkuje juz padam na twasz
    kurcze mam nadzieje że bede pamiętać

    ReplyDelete
  24. Cudne! Też się dopisuję :)

    ReplyDelete
  25. ŚLICZNA JEST!!! ZAPISUJĘ SIĘ I JA!!!BĘDĘ GRZECZNIE CZEKAĆ NA DZIEŃ ROZDAWAJKOWY.....pozdrawiam.

    ReplyDelete
  26. śliczne i takie kolorowe cuda. zapisuję się.Pozdrawiam Ania

    ReplyDelete
  27. Wśród tylu chętnych osób szanse mam niewielkie, ale dopóki są jakiekolwiek, spróbować chcę :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  28. Piękne dzieła. Ustawię się w kolejce. Pozdrawiam Dorota

    ReplyDelete
  29. Ula, piękna jest ta kosmetyczka. Przejrzałam już tutka i myślę, że od dziś i ja będę gromadzić skrawki:-)
    Zapisuję się po nią i czekam do nowego roku!!!

    ReplyDelete
  30. KOsmetyczna przepiękna i aż grzech byłoby się nie wpisać w kolejkę :)
    Próbuję ostatnio swoich sił w patchworku :)z różnym skutkiem :)
    Pozdrawiam
    Ania
    frytka-81@tlen.pl

    ReplyDelete
  31. Przecudna też w kolejeczce się ustawię :)
    Przy okazji sama też rozdaję więc zapraszam :

    ReplyDelete
  32. Śliczna ta kosmetyczka, chętnie spróbuję szczęścia. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  33. Świetne kosmetyczki. Chętna na taką jestem :)

    ReplyDelete
  34. Jaka piekna kosmetyczka! Ustawiam się po nią w kolejce :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    ustinika.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Nie wiem jak moglam przeoczyc to cudo!! ;) Oczywiscie bylabym przeszczesliwa posiadajac taka kolorowa kosmetyczke!!!
    Pozdarawiam

    ReplyDelete
  37. Zapisuję się:), zapraszam również do siebie na małe co nieco http://pracowniaalaya.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. i ja takze .Przepiekne rzeczy tworzysz:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    ReplyDelete
  39. Piękna jest ta kosmetyczka. Chętnie ją wygram:D:D:D

    ReplyDelete
  40. Z przyjemnością się zapisuję :)
    Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  41. Bardzo ładne "skrawki" materiału. Oczywiście jak każda szanująca się dama chciałabym taką mieć:) Ponieważ trafiłam tu przypadkiem zatem pozwolisz, że się rozgoszczę na dłużej i "zaobserwuje". Pozdrawiam

    ReplyDelete
  42. Witaj :)

    przeurocza ta kosmetyczka w technice crazy patchwork... ależ Ty jesteś pracowita...
    podziwiam...i z przyjemnością zapiszę się również :)a nóż widelec akurat mi się uda ;)

    pozdrawiam :)
    Mariola :)
    mariolagumi@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Muszę i ja spróbowac u Ciebie szczęścia. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  44. Przepiękna kosmetyczka.
    Ustawiam się w kolejce.

    ReplyDelete
  45. Śuperaśna kosmetyczka - taka optymistyczna! zapisuję się zatem na tę rozdawajkową zabawę:)
    serdecznie pozdrawiam!
    marysia zza gór i lasów

    ReplyDelete
  46. chętnie przyłączę się do tego crazy-candy!:) wspaniały prezent na nowy rok!

    ReplyDelete
  47. Śliczna Ci ta kosmetyczka wyszła :) Ustawiam się w kolejce :)

    ReplyDelete
  48. Cudnie, kolorowo :)
    Przez pogodę za oknem, zaczęłam doceniać te wszystkie piękne kolory :)

    ReplyDelete
  49. To i ja się zapisuję :-)

    ReplyDelete
  50. Witam serdecznie. uwielbiam patchwork i marzyłabym o takiej kosmetyczce ręcznie robionej:)zostawiam mój mail: natalia.witek@lingostar.pl

    ReplyDelete
  51. kosmetyczka poprostu jest przepiękna :)

    ReplyDelete
  52. Super kosmetyczka chętnie ją przygarnę :).

    ReplyDelete
  53. To i ja się dopisuję, śliczna ta kosmetyczka!

    ReplyDelete
  54. Fascynujące prace, marzeniem moim jest odważyć się na uszycie czegoś właśnie z takich kawałeczków!!! Podziwiam i chętnie stanę w kolejce do szcześcia!!!
    szarlotka1984@wp.pl

    ReplyDelete
  55. Śliczna:) Ustawiam się w kolejce:)

    ReplyDelete
  56. Ustawiam się w kolejce do ślicznej kosmetyczki, pozdrawiam

    ReplyDelete
  57. cudne kosmetyczki! wiecznie mam problem by znaleźć odpowiednio małą, ale i pojemną dla siebie ;p

    alicja.m3005@gmail.com

    ReplyDelete
  58. cukierki fantastyczne, aż ślinka cieknie więc i ja w kolejce się ustawiam i do siebie również na candy zapraszam
    http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Przepiękne kosmetyczki. Cieszę się, że trafilam na Twojego bloga. Już go sobie dodaję do moich ulubionych blogów i możesz być pewna, że zaglądać tu będę często.
    Pzdr
    Michalina
    haftowaneprezenty.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. oj, zgłaszam się bezzwłocznie! :)

    ReplyDelete
  61. dzięki tej rozdawajcie do Ciebie trafiłam
    info na bocznym pasku zamieszczam

    ReplyDelete
  62. komentarzy dużo, ale też nie ma się czemu dziwić, bo kosmetyczka śliczna.
    pozdrawiam- ana

    all-4art.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Ale świetna kosmetyczka.
    Staję w kolejce.
    Pozdrawiam.
    Magda - magdowo

    ReplyDelete
  64. oj widze ze lista chetnych jest dluga! Ale zawsze jest jakas szansa!;) Ustawiam sie w kolejce po te cuda!!!

    ReplyDelete
  65. Zgłaszam się :) Te kosmetyczki to cudA:)

    ReplyDelete
  66. Cuda, piszę się na te cukiereczki :)

    ReplyDelete
  67. Przepięknie, dokładnie wykonana kosmetyczka. Długo się wahałam, biorę udział w dużej ilości losowań.
    Ale taka ładna;-)))
    dopisz mnie, proszę na listę do losowania;-)))

    ReplyDelete
  68. sliczna kosmetyczka - zapisuje sie!

    ReplyDelete
  69. O rany jaka boska kosmetyczka!;) Uwielbiam takie kolorowe..normalnie cudo!Nie to co w sklepach..
    Ustawiam się oczywiście w kolejkę,a mój e-mail to agul-agul@o2.pl
    Gorąco pozdrawiam

    ReplyDelete
  70. jedyna, niepowtarzalna,cudowna...mogłabym tak wymieniać w nieskończoność! super byłoby mieć takie cudo!może mi się poszczęści...
    mój e-mail oska125@buziaczek.pl
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  71. To i ja się zgłaszam, a w rewanżu zapraszam do siebie na rozdawajkę :)

    ReplyDelete
  72. Mam nową torebkę, więc teraz przydałaby się nowa kosmetyczka :) Ustawiam się w kolejce, bo nagroda bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  73. Bardzo ciekawy pomysł :)
    Lubie takie pierdółki...Są w moim stylu ;)
    Czekam w kolejce, nagroda świetna.

    ReplyDelete
  74. ja bardzo chętnie :)
    i do obserwujących dołączę oczywiście :)

    ReplyDelete
  75. kosmetyczka jest czaderska!!:) zapisuję się od razu i będę obserwować. pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  76. Może dopisze mi szczęście? :-)
    Zapraszam również na moje Candy:
    http://zyrafowo.blox.pl/2010/12/rocznicowe-Candy-w-Zyrafowie.html

    ReplyDelete
  77. Śliczne kolorowe patchworki tworzysz :) Zajrzałam sobie na kolejne posty, wszystko jest wyjątkowe. a ta kosmetyczka, można powiedzieć na każdą porę roku :) Z radością będę do Ciebie zaglądać częściej i zapisuje się na candy :)
    http://ania-tworzy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. i ja się dopisuję do zabawy :)

    ReplyDelete
  79. Piękna. Sama nie mam zielonego pojęcia o patchworkach więc bardzo chętnie przygarnę stworzone przez Ciebie cudo. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  80. KOSMETYCZKA PIĘKNA ZAPISUJE SIĘ PRAWIE NA OSTATNIA CHWILE.
    http://alicja11.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. wow! wow!amazing Giveaway!congrats!
    I want to play with you...
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    ReplyDelete
  82. ZPISUJE SIĘ PIEKNA KOSMETYCZKA

    ReplyDelete
  83. Stanę na końcu kolejki:)
    info u mnie pod adresem
    ww.candies-for-you.blogspot.com
    Znajdziesz też tam inne candy:DD

    ReplyDelete
  84. Piękna kosmetyczka :
    Masz talent :*
    Teraz ja jestem na końcu kolejki :D
    Mój e-mail: lailaszaranek@wp.pl
    Info u mnie na blogu niesamowity-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. śliczne są Twoje kosmetyczki :-)
    pozdrawiam
    joostysia777@wp.pl

    ReplyDelete
  86. Kosmetyczka cudo, orginalna, podoba mi się, będę tu zagladać.
    Mój e-mail: hengala@wp.pl

    ReplyDelete
  87. Zdążę jeszcze? te kosmetyczki są boskie!

    ReplyDelete

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial