Skip to main content

Różowa Anielica na wyzwanie

Na początek bardzo Wam dziękuję, za tak Wiele komentarzy pod narzutą! Jesteście przemili (bo dwóch Panów w komentarzach też się pojawiło :)! Dzięki temu poznałam kilka nowych blogów i mam dodatkową motywację do szycia - na tapecie kolejna narzuta :)

A dzisiaj druga Anielica - ta miała być różowa. Jeśli się spodoba, to razem z "lawendową" pojedzie do Gosi.




Myślę, że nada się do wyzwania Kitshy Pink w Szufladzie



Jest cudnie kiczowata ;) koronek u niej w nadmiarze, róż jest słodki (choć nie jaskrawy). Jeszcze przydałby się jej jakiś Jelonek, wtedy by idealnie pasowała do Wyzwania :)

Z lawendową bliźniaczką:



Trochę ciężej mi się ostatnio szyje lale, bo o wiele więcej przyjemności dają mi jednak patchworki. Ale cicho sza, Lale też jeszcze się będą pojawiały dla odmiany od patchworkowych tworów :)

Comments

  1. PIĘKNA i Lala i ..narzuta, którą jakoś przeoczyłam :/ baardzo mi się podoba ! lala w sam raz na wyzwanie ! powodzenia ! pozdrawiam serdecznie !

    ReplyDelete
  2. Sorki, napisałam z innego konta :) a to byłam ..ja :) pozdrawiam jeszcze raz !

    ReplyDelete
  3. WOW... narzuta faktycznie jest imponująca!!! Wymagała na pewno bardzo dużo pracy. Ja kiedyś też myślałam o patchworku, nawet książkę zakupiłam, ale jakoś nie mogę się odważyć.
    A siostrzane anielice są bardzo ładne:-)

    ReplyDelete
  4. Przepiękna anielica, a w tych koronkach wyglada jak królowa!

    ReplyDelete
  5. Anielica zawojowała i mnie! Nie porzucaj myśli o szyciu takich pięknot!!!!

    ReplyDelete
  6. Cudne te Twoje anielskie damy...pełne gracji;)!Pozdrawiam serdecznie, Ewa:)!

    ReplyDelete
  7. ŚLICZNIUTKO SŁODZIUTKIE,POZDRAWIAM SERDECZNIE:)

    ReplyDelete
  8. Ulinko, ależ piękne anilece... po prostu cudo...
    Dziękujemy za udział w szufladowym wyzwaniu i zapraszam do częstego zaglądania do nas.
    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    ReplyDelete
  9. śliczne,podziwiam wszystkie prace i zachwycam się

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial