Skip to main content

Śnieżynka

Trochę się pochwalę dzisiaj :)
zostałam przyjęta do szanownego grona Patchworkowej Gwiazdy z czego się ogromnie cieszę!
I was admitted to the group of Patchwork Star blog and I'm very happy of that!

Jako, że ta przyjemność łączy się z równie przyjemnymi obowiązkami uszyłam śnieżynkę, która jest pracą- inspiracją na drugie wyzwanie w Patchworkowej Gwieździe (temat to Zima). Serdecznie Was zapraszam do udziału w Wyzwaniu!
I made snowflake quilt on the second challenge on Patchwork Star Blog. Theme of this challenge is winter.



Śnieżynka to makatka na ścianę uszyta z resztek (jak na tradycyjny patchwork, który kocham, przystało). Każdy kwadracik ma 1,5 cm! więc trochę się mi kwadraciki rozjechały w niektórych miejscach ale i tak efekt mi się bardzo podoba. Płatek śniegu to taka mała aluzja do mojego nazwiska, kto zna ten wie ;) Mamy teraz herb rodowy na ścianie hihi
I made this form small scraps of fabrics and all squares are 1,5 x 1,5 cm size (about 0,016 yard). It's not perfect but I like it. And it refers to my family name.

Hmmm powinnam się jeszcze trochę pochwalić ale pozwolicie, że już wytrzymam do 11 listopada do wieczora, a wtedy wszystko się opublikuje :)
I will write some news on 11'th November because now it should be a secret.

Wyprzedaż sklepowa się udała, prawie wszystkie formalności pozałatwiałam, a jako nagrodę pocieszajkę za zawieszenie firmy sprawiłam sobie matę, nóż i linijkę do cięcia- a co! nagrody za słuszne decyzje też się należą :) Dziękuję moim Klientkom za bardzo miłą współpracę :)
My sale in shop was very successful and I closed my e-shop on 1'th November. As a recompense to my I bought some useful tools: cutting mat, circular cutter and special ruler.

Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję że jesteście moimi Gośćmi, że piszecie komentarze- same wiecie jak się je lubi więc ja też przyznaję, bardzo je lubię :)
Thank you for your comments, you know how nice it is to have comments so I also like your comments :)

Comments

  1. śliczna ta śniezynka! Podziwiam za cierpliwośc do takich maleńkich skraweczków...

    ReplyDelete
  2. makatka jest piękna, i te małe elementy robią wrażenie - a ja jestem fanką nieschodzenia się elementów a co !!! nie zawsze musi być idealnie a przede wszystkim ma być przyjemnie prawda??

    ReplyDelete
  3. Oj prawda, prawda! Najważniejsze, aby dobrze się bawić i mieć trochę przyjemności, a jak przy okazji powstają takie misterne cuda, które cieszą oczy i radują serce to, czego chcieć więcej :)

    ReplyDelete
  4. Makatka piękna, misterne cudo ...podziwiam cierpliwość i talent.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
  5. wbrew pozorom takie małe elementy szybko się szyje ale wymagają dużej precyzji :) no i zawsze można wykorzystać najmniejsze już skrawki tkanin do takiej roboty:) dziękuję Wam, że się podoba :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial