Skip to main content

W Dniu Kobiet :)

W tym dniu mam trochę nowości.
Na początek moje kołderkowe fascynacje;) z okazji zakupu kołdry 200x220 musiałam wyprodukować jakieś poszwy, więc powstały takie oto dwie

 

Z pierwszą było roboty, oj było (kwadraty 40x40cm- sztuk 55), za to druga powstała błyskawicznie z nieustającą asystą mojej małej pomocnicy, którą ciężko przekonać żeby jej na zdjęciach nie było ;)

Teraz zabrałam się za nową pracę- na razie zapowiedź tego, co chcę dokończyć dla chrześnicy i dla moich szkrabów też (dla nich zrobię cały alfabet do układania wyrazów:)

I na koniec prezent Walentynkowo - Urodzinowy jaki sobie zrobiliśmy z Mężem- zafundowaliśmy sobie kilka nocy układania i trzeci obraz do kolekcji (niestety z sześciu tylko trzy zmieszczą się w naszym mikro mieszkanku- reszta musi poczekać na przeprowadzkę). Walentynkowy bo dla nas obojga, a Urodzinowy dla mnie bo dziś są moje urodziny :)


Comments

  1. Śliczne poszewki, szczególnie pierwsza mi przypadła do gusty, a obraz...szok...pozytywny :) Podziwiam samozaparcie i nawet nie myślę z ilu jest elementów. Pozdrawiam cieplutko.

    ReplyDelete
  2. Fajne pomysły u Ciebie pozwól,że będę tu zaglądać. Pozdrawiam.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial