Skip to main content

Pisanki / Easter eggs

Dziś przedostatni post o owocach mej trzydniowej przygody z szyciem. Żeby mieć przerywnik w narzutach uszyłam pisanki. Niestandardowe, bo płaskie ale będą zdobiły okna więc zamysł był na płasko ;)
Pisanki są dwustronne, jedna uszyta ze skrawków (kocham szycie ze skrawków :), a pikowane każda w inny sposób. Uczę się bardziej zaawansowanego pikowania i na jednej nawet mi kwiatuszki wyszły bez rysowania wcześniej wzoru.
Mam nadzieję, że zachęcą Was do udziału w Wyzwaniu Wielkanocnym na Patchworkowej Gwieździe - Święta Wielkanocne tuż tuż i czasu niewiele, ale na pewno planujecie lub już szyłyście patchworkowe świąteczne ozdoby :) Zapraszamy!
I made some Easter eggs to hang on the window. I've been trying to quilt without pattern and I made little flowers on one of them. It's all for Easter challenge on Patchworkowa Gwiazda.




Comments

  1. Śliczne,szczególnie te zieloniutkie :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  2. dziękuję za miły komentarz :* cudownie, że do Ciebie trafiłam bo ostatnio czytam i szukam wszystkiego, co związane z szyciem. Wrócę wieczorem nacieszyć oczy :)
    pisanki świetne!

    ReplyDelete
  3. Ale śliczne zawieszki !!! Będą z pewnością bardzo ładnie zdobić i robić wielkanocny klimat :)
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    ReplyDelete
  4. doskonały pomysł.cudne jaja!

    ReplyDelete
  5. Uszylas pisanki!!!! Jestes niesamowita!! Nie wiem ile czasu bym potrzebowala aby na to wpasc!Pomysl bardzo mi sie podoba i mysle ze bede probowala go podrobic! No i gratuluje udanego zaawansowanego pikowania bez rysowania ;)
    Pozdrawiam
    marta

    ReplyDelete
  6. Jejku! Te pisanki są wspaniałe! Świetny pomysł i kolory! Uwielbiam patchworkowe rzeczy, ale mnie niestety maszyna nie lubi, więc tylko podziwiam.
    Przy okazji zapraszam na moje Candy: http://modliszkowatworczosc.blogspot.com/2011/04/zapraszam-na-candy.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

My Happy Place Row Along 2018