Skip to main content

Gwiazdy i kwiatki

Cieszę się, że chcecie oglądać kolejne gwiazdy w moim wydaniu :) Dziś cztery kolejne, jak obiecałam każda  inna. Zobaczymy jak to później wyjdzie w połączeniu wszystkich 30 gwiazd.





Złapałam się na tym, że najczęściej szyję 5 projektów równocześnie. Wczoraj skończyłam jeden i nie byłabym sobą gdybym sobie już nowego nie wymyśliła i nawet go zaczęłam, więc tradycyjnie pięć patchworków wciąż na tapecie :)

Zaczęłam poduszkę dla Córci, długo wyczekiwaną. Wymyśliłam sobie, że będzie z kwiatkami z heksagonów. Nareszcie mogłam użyć mojej maszynki GO! Baby. A raczej to moje dzieci jej użyły bo wszystkie heksagony na kwiatki wycięły moje dzieciaki w niedzielny poranek!! Jeszcze jeden kwiatek do uszycia a potem pewnie poducha poczeka na swoją kolej.


Maszynka sprawdza się rewelacyjnie! Heksagony są idealnie wycięte, równiutkie więc pokusiłam się o pierwszy raz w zszywaniu heksagonów na maszynie. Skorzystałam z tego wideo tutoriala. Szyje się łatwo, szybko i przyjemnie, tylko taki rasowy leń jak ja cierpi potem przy rozprasowywaniu szwów ;) Ale się udało i oto efekty.

Marzy mi się dokupienie innych matryc, ale to na razie musi postać w sferze cichych marzeń.
Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia wkrótce :) Jest mi bardzo miło, gdy mam okazję poznawać nowe Twórcze Kobietki także poprzez Wasze odwiedziny!

Comments

  1. Śliczne kwiatki;-0
    Świetny tutorial, dzięki za niego, bo będę szyła poduszkę, a do tej pory szyłam tylko ręcznie (piłki)

    ReplyDelete
  2. Super gwiazdy! :)
    Widzę, że nie tylko ja tak mam, że tworzę kilka rzeczy naraz ;)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Z wielką przyjemnością będę śledzić postępy z gwiazdami, bardzo podoba mi się kolorystyka i efekt , już teraz jestem tego pewna będzie wspaniały:) Trzymam kciuki i do zobaczenia:) Ja też robię kilka rzeczy na raz , tak żeby się nie znudzić - hi, hi

    ReplyDelete
  4. Podziwiam Cię, pięknie to wszystko Ci wychodzi, ja nie mam jednak tyle cierpliwości do patchworków.

    ReplyDelete
  5. od jakiegoś czasu marzy mi się szycie patchworków, ale jakoś mi się nie składa może w końcu zainspirują mnie Twoje śliczności. oby. pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Gwiazdy świetne! Z niecierpliwością czekamy na dalszy ciąg:)

    ReplyDelete
  7. Kwiatki na podusie sliczne wyszly, ach jak ja bym chciala taka maszynke miec. Nie wiem czego bardziej nie lubie szycia recznego czy wycinania elementow ;)
    Czekam na kolejne gwiazdy!

    ReplyDelete
  8. Cudne!
    Bardzo mi się podobają niebieskości w gwiazdach!

    ReplyDelete
  9. Fajna sprawa. Szykuję się do kupna maszyny, ale to jeszcze długa droga przede mną. Podziwiam prace :)i poobserwuję bloga i Twoje prace.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  10. Od dwóch dni próbuję dodac komentarz do Twojego posta i wreszcie mi sie udało a chciałam Ci powiedzieć,że z podziwem obserwuję Twoje gwiazdy.Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy.Pozdrawiam Ewa

    ReplyDelete
  11. ech szczęściara :) ja moje dłubię i dłubię ręcznie

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam maszynowe szycie heksagonów:) Łatwo, szybko i przyjemnie,a w dodatku dużo dokładniej niż ręcznie :)
    Kwiatki wyszły Ci przecudnie!

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial