Skip to main content

Nowe gwiazdy

W ostatnią sobotę miałam bardzo owocny dzień (szkoda tylko, że od niedzieli nie miałam chwili by posta przygotować). Mój mąż zabrał dzieciaki na cały dzień tylko po to żebym mogła cały dzień poszyć i odpocząć! Miał rewelacyjny pomysł i na szczęście nie posłuchał mojego marudzenia, że może jednak by nie jechał :)

Zaczęłam dwa nowe duże projekty, w tym jedną gwiezdną narzutę. Będzie w tonacji brązowo, beżowo, niebieskiej. Złożona z 30 gwiazd, kształtem wszystkie gwiazdy będą takie same, ale kolorystycznie każda inna. Lubię taki misz masz, w jednolitych tkaniach chyba bym się nudziła. Dziś pokażę Wam pierwszą gwiazdę i będę się sama dopingować pokazując kolejne :) macie ochotę podglądać moje postępy?


Przy okazji pochwalę jeszcze męża, bo stworzył mi stronę gdzie można obejrzeć wszystkie moje prace w jednej galerii. Jeśli macie ochotę zajrzyjcie: www.patchworkszycie.eu.

Comments

  1. ciekawa kolorystyka, uwielbiam ogladac postepy prac wiec z niecierpliwoscia czekam na ciag dalszy :)

    ReplyDelete
  2. Mnie do patchworku z gwiazd jeszcze daleko ... dlatego będę z dużym zaintersowaniem poznawać etapy tworzenia nowego dzieła.Trzymam kciuki i bedę zaglądać.Pozdrawiam Ewa

    ReplyDelete
  3. Zapomiałam dodać,że taki mąż to skarb.Byłam w Galerii ..bardzo fajna.Ewa

    ReplyDelete
  4. Piękny blok!
    Cieszę się, że będziesz nam pokazywać po kawałku!
    I wspaniałego masz męża! Ukłony dla niego!!!

    ReplyDelete
  5. Pięknie się zapowiada. Dla mnie patchwork pozostanie jednak marzeniem. A galeria prac super.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
  6. Ula super!
    czekam na kolejne etapy :-))) szyj, szyj, szyj :)
    a Męża pozdrów najserdeczniej...

    ReplyDelete
  7. No oczywiście, że mam ochotę na podziwianie postępów, więc szyj i koniecznie pokazuj :D

    ReplyDelete
  8. Pewnie, że mamy ochotę! Zapowiada się pięknie, będziemy dopingować i śledzić postępy:)

    ReplyDelete
  9. No jasne ze mamy chęć oglądać Twoje postępy!

    ReplyDelete
  10. Ulu - dla mnie jesteś Gwiazdą pośród patchworkowych gwiazd:))
    Niezmiennie podziwiam Twój zapał i umiejętności:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial