Skip to main content

Piłka

Witajcie w Nowym Roku! Jakoś szczególnie nie robi mi różnicy zmiana daty, ale jednak oglądanie w Sylwestrową noc zdjęć sprzed dobrych kilku lat uświadomiło mi, że czas płynie szybko (trochę za szybko). Może niech w tym Nowym Roku wolniej nam ucieka, tego życzę i Wam i sobie :)

Dziś piłka w męskich barwach uszyta jeszcze w starym roku. Dla prawdziwego piłkarza ręcznego na kolejne 18-ste urodziny ;) Rozmiar prawie idealny w stosunku do prawdziwej piłki.



Piłka jest też zaproszeniem do udziału w nowym wyzwaniu na Patchworkowej Gwieździe, tym razem tematem są heksagony.

Mój pomysłowy mąż bardzo się ucieszył, że i Wam spodobała się koszulka z patchworkowym hasłem :) Dziękujemy za wszystkie miłe komentarze i życzenia!!

Comments

  1. Fajna piłka, super prezent:) Jakoś nie mogę się przemóc do tych heksagonowych wytworów:)Pozdrawiam cieplutko.

    ReplyDelete
  2. piłka superowa ... pozdrówki :)

    ReplyDelete
  3. Kolejna świetna piłka! Masz ich już całą kolekcję. Poza tym widzę, że uzależniłaś się już chyba od heksagonów ;)

    ReplyDelete
  4. Świetna piłka i jaka okrągła:) lepsza od prawdziwej bo kolorowa, równiutka, i taka wypracowana. Uleńko dużo uśmiechu i czasu w Nowym Roku:)

    ReplyDelete
  5. piękna , aż mnie zazdrość zżera, bo moje niestety wyszły nieforemne

    ReplyDelete
  6. Śliczna piłka! Prawdziwie męska dla męskiego sportowca!

    ReplyDelete
  7. Ta piłka jest świetna! A nam wciąż brakuje czasu, żeby spróbować taką uszyć!

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial