Skip to main content

Mała szybka książkowa rozdawajka

Nie będzie to typowe candy, ale rozdawajkowy element jest :) 

Do przygarnięcia książka- lektura z gatunku bardziej wymagających, ale ciekawa!


Jedyną zasadą jest komentarz pod tym postem (jeśli nie masz bloga, to podaj e-mail). Dla utrudnienia napiszcie, co patchworkowego lub uszytego podarowałybyście mężczyźnie ( nie musi to być oczywiście wykonane przez Was). Zawsze mam problem z "szytymi prezentami" dla mężczyzn, więc Wasza pomoc może być nieoceniona.

Dla ciekawych zajawki zawartości książki:


Trzy, dwa, jeden START. Czas trwania do 31 stycznia (do końca dnia).

Dziękuję zaglądającym i komentującym na moim blogu :) Jutro pokażę kolejne gwiazdy!

Comments

  1. O, o, ja ksiazkowy zapaleniec sie stawiam w kolejce. Zapowiada sie ciekawie z tego, co mozna przeczytac w streszczeniu... cos dla mnie.
    Co do patchworkowych prezentow dla mezczyzn, to uszylam 3 rzeczy dla taty (no w sumie jedna byla dla obojga rodzicow): poduszki z materialem w ryby, narzuta w jesiennych brazach i kartka na urodziny z materialowa aplikacja.

    ReplyDelete
  2. Staję do kolejki po książkę :)
    Może jakieś etui na długopisy, okulary? Jak mężczyzna z poczuciem humoru i w bliskich relacjach, to może jakaś aplikacja wróbla czy sikorki na slipkach w miejscu strategicznym ?

    ReplyDelete
  3. hmmm , facetowi to trudna sprawa i dla mnie ale pomyślmy
    -etui na kluczyki do samochodu / jesli takowe ma/
    -a jak nie to etui na klucze do domu np w kształcie kurtki
    a knigę chętnie przygarnę

    ReplyDelete
  4. Po książkę się stawiam.
    Ślubnemu uszyłam kiedyś gatki do spania, uwielbia je
    Synowi, który mieszka sam, serwetę na stół i podkładki
    Zygfryd ( http://koronekczar.blox.pl/html) w zabawie podaj dalej otrzymał wyszywane krzyżykiem i szyte potem etui na okulary

    ReplyDelete
  5. Ja podarowałabym torbę (na basen, na mecz), etui na laptopa, etui na telefon lub flagę:) Można również uszyć śmieszną poduszkę, bo wtedy będzie się nią chwalił :)Im większe zadowolenie wśród kolegów, tym większa radość obdarowanego mężczyzny. :)

    ReplyDelete
  6. To jeszcze ja,chętnie poczytałabym coś ciekawego:)
    Mojemu panu uszyłabym etui na aparat fotograficzny;) Ma na jego punkcie lekkiego fiola:):):)
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  7. I ja się ustawiam w kolejce po książkę. Mężczyźnie uszyłam podkładki pod talerze,a teraz - Walentynki blisko - przymierzam się do pięknego etui na klucze i na dokumenty do auta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja staję w kolejce!
      A ja myślę, że można by podarować na przykład okładkę na kalendarz, oczywiście w męskich kolorach.

      Delete
  8. hę, jak interesuje się meczami, to może makatka lub okładka na notatnik czy terminarz z logo ulubieńców? ;)
    Pozdrowionka serdeczne !!!

    ReplyDelete
  9. O książka zapowiada się ciekawie.
    Ja pewnie uszyłabym dla faceta etui na komórkę / ipada czy laptopa.
    Fajnym pomysłem byłaby też taka torba listonosza np. na laptop czy dokumenty.
    Ew. jakaś okładka na kalendarz - chociaż teraz wiekszość facetów ma iphony, ipady czy inne cuda techniki, ale to moje propozycje tylko :)

    ReplyDelete
  10. hmmm... ja (czyli Pestka) proponuje patchworkowy krawat :) (może być dwustronny, elegancko-zwariowany ;))

    ReplyDelete
  11. i dla dla rozrywki dopisuję się choć akurat nic takiego nie zdziałałam ale bratowa dla brata uszyła piękne kamizelki,papcie a zawieszki do kluczy w kształcie maleńkich plecaczków -to były po prostu cudeńka.pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. A może etui na książkę? Widziałam ostatnio bardzo ciekawie zrobione, w dwóch max., stonowanych kolorach. Co nietypowego, a praktycznego i co ważne- dla obu płci się nadaje ;)
    Pozdrawiam

    Bemeraude@wp.pl
    :)

    ReplyDelete
  13. Podarowałabym poduszkę z wyszytym imieniem, bo wtedy miałby swoją własną podusię do drzemki :) Może też etui na klucze, czy breloczek-maskotkę. Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial