Skip to main content

Szyjemy igielnik z heksagonów cz.3

Witajcie! Na szybko przygotowałam część trzecią o zszywaniu, bo wiem że do tego etapu będziecie mnie szybko gonić albo i przeganiać ze swoim szyciem. Do następnej części muszę sama przygotować dwa heksagonowe panele na wierzch i środek igielnika więc chwilkę to zajmie.

Dziś o zszywaniu naszych heksagonów (i wszystkich innych kształtów EPP). Szukałam filmu w miarę krótkiego ale pokazującego jak ja szyję. Niestety chyba nikt tak nie szyje jak ja więc najpierw lekcja prawidłowego szycia a potem opowiem jak robię to ja.

Jeśli chcecie mnóstwa inspiracji EPP to koniecznie zajrzyjcie na profil Elise and Emelie na Instagramie https://instagram.com/eliseandemelie

W filmach na ich profilu koniecznie obejrzycie Let's Sew a Dilly Flower https://www.instagram.com/tv/B66otwwH4ox/?igshid=1gqofwoqmnpg7

Jeśli macie problem ze znalezieniem tego filmu to wstawiam zdjęciową podpowiedź


Inna super lekcja szycia heksagonów razem z robieniem supełków https://youtu.be/iIWz-jI4zQY

Ok a ja się przyznam, że od zawsze zszywam kształty w English Paper Piecing na płasko, o tak 


I szyje mi się tak doskonale, wygodnie i uzyskuję takie efekt jak powinien być, że nie widać nici na prawej stronie. Cała tajemnica tkwi w gęstym ściegu, robieniu supełka po każdym elemencie (tak jak Elise and Amelie) i łapaniu tylko odrobinki materiału. 

Jak już wspominałam w poprzednim poście używam do zszywania tylko nici bawełnianych w jednym neutralnym kolorze i cieniutkiej igły. 

To jak Wam idzie szykowanie heksagonów na igielnik? Do zobaczenia niedługo :)

Ula

#igielnikzheksagonow

Tutorial na igielnik z heksagonów w częściach: 

 

Comments

  1. Dzięki za linki. Elise prace wyglądają tak świeżo z kolorami które wybiera. Supełki lekcja przydała się, dzieki

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Tęczowy wiatrak - darmowy wzór PP / Rainbow windmill - free PP pattern

Jak uszyć węża - tutorial